Gå til innhold

FAEN alle disse kattene som flyr rundt!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg respekterer alle dere som har katter, MEN jeg vill ikke ha di kattene rundt min barnevogn som står utenfor mitt hus!!!!!! Hva har egentlig katter på et byggefelt å gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du på et byggefelt å gjøre?

Skrevet

Liker du at katter flyr rundt barevogna til barnet di kanskje... Vogna står på verandaen min og jeg har ikke lyst på andres katter oppe på den...

Skrevet

Sprut vann på de, så skal du se de forsvinner:) Kattene mine er så veldreserte at de ikke gjør sånt:)

Skrevet

jeg er helt enig med HI!

Katter er skikkelig søte dyr, MEN ikke oppi barnevogna når den står ute fordi snuppa skal sove!

Jeg bruker fluenetting og trekk over for å holde dem borte.

Jeg vet at man får kjøpt nett som er litt kraftigere enn fluenetting.... kalles kattenett tror jeg!

Skrevet

Helt enig med deg HI....

Katter har ikke noe på et byggefelt og gjøre!!!

Mye katter som går rundt her jeg bor også, jeg liker heller ikke at di går rundt barnevogna...

Skrevet

Halloooo. Skal man nekte folk å ha katter da. Jeg for min del er ikke særlig glad i hunder, men kan ikke nekte folk å ha hund for det. Er det byggefelt eller boligfelt? Byggefelt for meg er en plass man holder på å bygge.

Skrevet

Tror ikke en katt gidder å legge seg på eller oppi en vogn med netting over... Vær heller glad barna får vokse opp med dyr i nærmiljøet.

Ukastrerte hannkatter som tisser på dører og slåss om natten derimot, dét er verre, både for mennesker og ikke minst dyra selv!

Skrevet

Men hunder går stort sett ikke rundt alene eller rundt en barnevogn heller da.... Må si meg ganske enig med HI her....

Skrevet

Men hunder bjeffer og bråker. Dessuten kan de slite seg løs å hoppe på folk. Ikke mye bedre det:) Heller ikke alle som har hunden sin i bånd.

Skrevet

Det er din jobb å passe på vognen, folk har utekatter sånn er det!

Skrevet

Snedig at alle må være anonyme i denne diskusjonen...

Du får heller finne en annen løsning på hvor du har vogna di, enn å irritere deg over at folk har katter. For kattene er der for å bli :)

Har du babycall i vogna, vil du høre om noen lusker rundt, eller katter hopper opp. Og hvis du i tillegg har netting er vel problemet løst. Selv har vi balkong, der ingen kommer opp, så har heller vogna der enn på terassen.

Skrevet

Jeg har to katter selv og føler meg truffet. De går løs, men jeg har et litt ambivalent forhold til det. Jeg vet imidlertid at de har et snevert territorie, og har snakket med de nærmeste naboene, som sier det er ok. Vi ser det når vi går tur og kattene stopper på enden av territoriet og mjauer på oss. :-)

Jeg har altså to katter selv, og minst 10 andre katter som er faste besøkende i hagen. Aldri har jeg sett noen katt oppi barnevogna, enda poden sov ute fra april til desember. Så noe veldig stort problem er det nok ikke. Uansett vil det ikke være farlig fra ungen din er noen måneder gammel: Det er få katter som er tunge nok til å kvele en 3mnd gml unge, og som ikke blir skremt når ungen hyler til i det katten hopper opp!

Hvis du allikevel er engstelig foreslår jeg følgende: Det finnes noe på dyrebutikken som heter Katt deg vekk. Dette fås som spray, og kuler til å ha i bed etc. Kjøp sprayen og bruk den på barnevogna, i tillegg til fluenetting burde det holde en potensiell kattehopper unna.

Skrevet

Det er noe som heter "katt vekk" eller noe slikt, du får kjøppt i dyrebutikken som du kan helle/smøre/sprute, rundt terassen, barenvognene, blomsterbedd whatever... det er luktfritt for deg, men katter missliker det.

Så er kattenett en ekstra sikkerhet.

Skrevet

Det er ikke meningen å såre noen eller tråkke noen på tærne.. Jeg ble bare litt "sint" i stad og jeg blir litt sur pga di kattene som flyr rundt vogna..

Da skal jeg dra til dyrebutikken i morra..

Ha en fin dag alle sammen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...