Chiabatta Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Ett eller to? Og har dere penger igjen å bruke fra det? He he.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 har ikke kredittkort nei, og skal heller aldri ha det...
Under den hvite bro Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Ja det har jeg. Flott å ha i utlandet når man er på reise. Og ja har penger på det .hehe husk at kreditkort er ofte 22% rente på og det er MYE....
KaMa Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Niks. Liker ikke å bruke penger jeg ikke har, så da ser jeg ikke poenget med å ha kredittkort heller..
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 hadde det en gang å betalte det ned å klipte korte hehe
Helnøtt med spire:) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 NEI og det kommer ALDRI i hus her!
Trollet73 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Oj....jeg har mange. Kanskje 5 - 6 stykker! Alt til sitt bruk.
mammatil2små Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 hadde før. . .men endte opp i at vi skylte 70 000! vi svei oss skikkelig! men da vi solgte leiligheten i sommer, betalte vi alt og avslutta alt. skal aldri ha kredittkort igjen. sitter her i en skikkelig økonomisk nedtur med alt som skal betales og kjøpes, men skal jeg har kredittkort? nei. vil aldri havne i en sånn knipe igjen!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk mitt første kredittkort her om dagen, hihi. Ser ganske fancy ut i den nye pengeboka mi;) Men det skal ikke brukes.. Har aldri hatt noen store kriser før, og regner ikke med de kommernå heller, bare for at jeg har fått det kortet.
Trollet73 Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Mange gode grunner til å ha kredittkort selv om man ikke vil bruke penger man ikke har.
ana baroma Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Vi bruker kredittkort daglig. Men vi vet at vi kan betale regninga når den kommer:) Vi blir lite fristet til å bruke mer enn vi har, så det er ikke noe problem hos oss... Jeg hadde ikke kredittkort da jeg var alene med dårlig økonomi:)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Har to... Kjekt når man er på ferie ol. Har opplevd og bli frastjålet visakortet på ferie og hadde slitt uten mastercard...
Duracella Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke kredittkort nei. Ser ingen grunn til å gjøre livet mer komplisert enn det er?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Nope, det vil jeg ikke ha! Ikke at jeg tror jeg ville overbruke, men sjansen er jo større når muligheten er der:)
3 blå Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Har aldri hatt og kommer aldri til å ha... Har rett og slett ikke nok selvdisiplin på meg selv når det gjelder økonomien. Orker ikke utsette meg selv for det...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 Ja har kreditt kort. Måtte faktisk ha det for å få lån i banken, de "presset" på oss en slik total pakke. Men jeg har da såpass selvdisiplin att jeg kun bruker det når jeg bør Dvs betaler reiser som jobben betaler på neste lønn. etter reise regning. Bruker det i utlandet osv. Forstod ikke helt hva du mener med å ha penger på det. Men har en kreditt grense på 30 000 . så det er altså maks jeg kan ha i minus på kortet ! Har aldri overskrevet den grnesen nei he he Var i utg pkt negativ til å ha kreditt kort. men de gangene jeg bruker det er det genialt.
lenej :o) Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 niks, har ikke, å skal aldri ha det. har ikke behov. har vanlig bankkort, og en fin liten sparekonto, og det holder i massevis for meg!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Har hatt.. brent oss.. Klipt i to nå og de siste pengene på kortet betales i morgen.. Jippi..=))
høstbarn:) Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 Nei. Har hatt, brukte det nesten ikke. Ingen vits i å ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå