Gå til innhold

Har alle her kredittkort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett eller to?

Og har dere penger igjen å bruke fra det? He he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke kredittkort nei, og skal heller aldri ha det...

Skrevet

Ja det har jeg.

 

Flott å ha i utlandet når man er på reise.

 

Og ja har penger på det .hehe

 

husk at kreditkort er ofte 22% rente på og det er MYE....

Skrevet

Niks.

Liker ikke å bruke penger jeg ikke har, så da ser jeg ikke poenget med å ha kredittkort heller..

Skrevet

hadde det en gang å betalte det ned å klipte korte :P hehe

Skrevet

NEI og det kommer ALDRI i hus her!

Skrevet

Oj....jeg har mange. Kanskje 5 - 6 stykker! :)

 

Alt til sitt bruk.

Skrevet

hadde før. . .men endte opp i at vi skylte 70 000! vi svei oss skikkelig!

men da vi solgte leiligheten i sommer, betalte vi alt og avslutta alt.

skal aldri ha kredittkort igjen.

sitter her i en skikkelig økonomisk nedtur med alt som skal betales og kjøpes, men skal jeg har kredittkort? nei.

vil aldri havne i en sånn knipe igjen!

Skrevet

Jeg fikk mitt første kredittkort her om dagen, hihi. Ser ganske fancy ut i den nye pengeboka mi;)

 

Men det skal ikke brukes.. Har aldri hatt noen store kriser før, og regner ikke med de kommernå heller, bare for at jeg har fått det kortet.

Skrevet

Mange gode grunner til å ha kredittkort selv om man ikke vil bruke penger man ikke har. :)

Skrevet

Vi bruker kredittkort daglig. Men vi vet at vi kan betale regninga når den kommer:) Vi blir lite fristet til å bruke mer enn vi har, så det er ikke noe problem hos oss...

Jeg hadde ikke kredittkort da jeg var alene med dårlig økonomi:)

Skrevet

Har to... Kjekt når man er på ferie ol. Har opplevd og bli frastjålet visakortet på ferie og hadde slitt uten mastercard...

Skrevet

Har ikke kredittkort nei. Ser ingen grunn til å gjøre livet mer komplisert enn det er?

Skrevet

Nope, det vil jeg ikke ha! Ikke at jeg tror jeg ville overbruke, men sjansen er jo større når muligheten er der:)

Skrevet

Har aldri hatt og kommer aldri til å ha... Har rett og slett ikke nok selvdisiplin på meg selv når det gjelder økonomien. Orker ikke utsette meg selv for det...

Skrevet

Ja har kreditt kort.

Måtte faktisk ha det for å få lån i banken, de "presset" på oss en slik total pakke.

 

Men jeg har da såpass selvdisiplin att jeg kun bruker det når jeg bør ;)

Dvs betaler reiser som jobben betaler på neste lønn. etter reise regning. Bruker det i utlandet osv.

 

Forstod ikke helt hva du mener med å ha penger på det. Men har en kreditt grense på 30 000 . så det er altså maks jeg kan ha i minus på kortet ! Har aldri overskrevet den grnesen nei he he

 

Var i utg pkt negativ til å ha kreditt kort. men de gangene jeg bruker det er det genialt. :)

Skrevet

niks, har ikke, å skal aldri ha det. har ikke behov. har vanlig bankkort, og en fin liten sparekonto, og det holder i massevis for meg!

Skrevet

Har hatt.. brent oss.. Klipt i to nå og de siste pengene på kortet betales i morgen.. Jippi..=))

Skrevet

Nei. Har hatt, brukte det nesten ikke. Ingen vits i å ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...