Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)er en jente på 25 år..venter barn nr 3..å jeg er så nyskjerrig på om du kan se om d blir gutt eller jente..har blitt spådd før men er spent på hva du ser:)

takk for at du tar deg tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutt får jeg opp. Kan jeg spørre hva du har blitt spådd før?

Skrevet

er du sikker?hehe ..jeg ønsker meg så ei jente vettu hehe..samme hva d blir da..får se på ultralyd om d er rett..

hu andre og såg gutt..

kan jeg spør hvordan du ser d?

Skrevet

himmel..jeg glemmer alltid at jeg ikke er 25 år lenger hehehe..jeg er 26..ble visst d i desember..men d har kanskje ikke noe å si

Skrevet

unskyld at jeg maser ,..men kan du se noe annet på meg?noe som helst..fra fortiden..eller hvordan jeg lever eller noe?:)

Skrevet

tror ikke det skal ha noe å si.. får opp en følelse når jeg ser på noen, og bruker også pendel. er litt vankelig å forklare hvordan jeg får det inn, men kommer opp når jeg fokuserer på nick, fødselsdato e.l

Men hvis man oppgir uriktig info så kan jo også spådommen bli feil. Men føler fortsatt gutt. Husk at jeg kan ta feil, er relativt ny innen dette

Skrevet

ok takk skal du ha..:)

skal gi tilbakemeld når jeg vet hva d blir;)

Skrevet

kan prøve å se på eg igjen etterpå, må bare ta meg av sønnen min nå, han har våknet:)

Skrevet

ja heilt ok d..:) barna først:)

har du spådd rett mangen ganger eller?er født 05.12-81..

har en gutt på 6 år..å ei jente på 4..:)

Skrevet

hei igjen..ser på d kinesiske kartet og dette som kalles childcold .com at jeg venter jente..så dette blir utrolig spennende..;)

Skrevet

ja, har fått en del tilbakemeldinger på det jeg har fått opp har vært rett, men tar jo fortsatt litt feil også. Men har merket at jeg tar oftere rett nå enn det jeg gjorde da jeg begynte, så det går iallefall fremover:) har jo ikke drivet med det så lenge da, er par månder. Men merket at jeg hadde evnen for et par år tilbake.

Er sønnen din ganske lang og tynn. Lys i håret, ikke helt blond, men ganske lys? Fikk opp et bilde her, men kan være at det er feil.

Føler han er veldig åpen og ærlig. Ganske direkte, hvis du skjønner hva jeg mener. Føler han er en litt sånn type som liker å være midtpunkt, og at han er skoleflink..

Får opp datteren din med hår litt under skuldrene, klarer ikke å få like tydelig bilde av henne. Men føler hun er en liten skøyer.. Er hun veldig opptatt av at alt skal være rettferdig for tiden? Får opp at hun liksom er litt opphengt i det, men at hun også er en velig glad og munter jente.

Jeg får opp at du er ganske rett frem, litt sånn jeg fikk opp sønnen din. Når det er noe du engasjerer deg for, er du ikke redd for å si hva du mener. Får deg også opp som veldig omtenksom, at du setter dine interesser til side, og tenker mer på andres.

Ble du og mannen din sammen velig unge? Føler dere har vært sammen ei stund, rundt 10år eller noe. Jeg kan være helt på jordet og ta feil, men føler dere har vært sammen ei stund, og at du har begge barna med han. Får opp at dere har det veldig fint sammen, et godt og sterkt forhold som tåler en påkjenning. Får opp at dere har det veldig bra sånn materialistisk også, dere har det dere trenger. Får opp at dere eier et hus, stemmer det? Føler det er 2etg og brunt.. Vet ikke om det stemmer, men er det jeg får opp. Føler du har hatt det ganske trygt og godt gjennom oppveksten. Er du ene barn eller fikk du ikke søsken før du ble ganske stor? Får i alle fall opp at du har fått godt med oppmerksomhet, nesten litt bortskjemt. Hehe..

Skrevet

hehe dette var interessant:)

gutten min er ikke lang..vi er korte alle sammen hehe..men han er lys..han er åpen ja..å flink på skolen..han kunne lese før han begynnte på skolen:)

ja å jenta mi er lys m hår under skuldrene:)hu er en veldig skøyer,tuller masse..en gla jente,men kan bli veldig sint hehe sånn så meg;)

å jeg er veldig rett frem,hehe men kan og være feig hvis jeg skal feks si en sterk mening rett til en åerson..da kan jeg feige litt ut..

hehehe vi byggde hus for 4 mnd,.å vi har vært sammen i ti år..begge ungene er hans;)men vi har kvitt hus:)

jeg har på sett og vis hatt d trygt.men mye grums i barndommen ssom tærer på meg den dag i dag..både med mamma og pappa..som er sårt..

jeg fikk en søster når jeg var 9 år..så ja jeg er jo egentli enebarn..

haha oppmerksomhet..ja jo d kan stemme d;)hihi..

jøss..du har mye rett altså:)så spennende..:)hvordan i all verden..jeg blir så nyskjerrig :)er d noen i familien din som er klarsynt eller noe?

har alltid hatt lyst til å gå til spåkone..men hvem har vel ikke d:)

Skrevet

SIIIIINNSYKT spennende lesning *^_^*

>D

Skrevet

Ja, kjempespennende å lese dette her!!;)

Kunne tenkt meg en skikkelig gjennomgang jeg også, hehe;)

sååå spennende!!!:D

Skrevet

mamalari:jeg måtte vise hva du hadde sett om meg..å vår familie..å ha var ganske imponert hehe..han syntes at mye stemmte..:)

men lurte på..kan d være du plutselig ser d andre kjønnet når jeg er kommet litt lenger på vei?eller pleier du se d samme ?

Skrevet

du mamalari: nei nå fikk jeg så mangen spm i hode mitt etter du sa så mye om meg hehe..

kan du se litt på hvordan mine to første fødsler var?

å kan du se hva de vegte?å kan du se hva denne kommer til å vege?

kommer denne på termin tror du?..

weeeee jeg er helt gira jeg nå..:)avhenging av at du svarer hehe

Skrevet

ang kjønn så kan det hende jeg får opp noe annet senere. Men som regel får jeg opp det samme..

Er litt vanskelig å få opp noe på fødselene, men den første får jeg opp at det gikk ganske rolig og at det tok litt tid. Men så får jeg opp at det skjedde en forandring, vat ikke hva slags, om det er negativt eller postivt. Men får opp at det skjedde noe. Ser iallefall ut som det tok ei stund før du kom ordentlig i gang.

Den andre fødselen ser ut som gikk raskere og var helt grei. Føler den gikk raskere enn forventet. Ser ut som den gikk ganske lett for deg. Får også opp at du følte deg tryggere, men kan jo være fordi det var andre gangen også.

Får opp at sønnen din var veldig liten da han ble født, stemmer det? Får opp at han veide nesten 3kg. Jenta di får jeg opp at veide 3,4kg. Men er litt vankelig å få opp dette med vekta. Får opp denne vil veie 3,6kg.

Får opp fødsel på deg 54. september

Skrevet

tusen takk:)

han første var jeg veldig redd,d tok 4 timer..men d var intenst..fikk en sperre etterpå..litt komplikasjoner etterpå..men jeg ble deprimert i ca 1 mnd..før jeg plutselig livnet til å ble stormforelsket i den lille :)

med hu andre gikk fødselen veldig greit ja,tok 1.5 time..en helt ny opplevelse:)positivt..mye tryggere ja

sønnen min var 3.9 :)gikk nesten 2 uker over tiden..

jenta var 3.5:)

setter pris på at du tar deg tid til meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...