Stolt mamma Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Når snuppa mi har rennende nese er svigers raskt framme med sitt eget lommetørkle... Selv om jeg har stående kleenex på kjøkken osv.. Jeg syns dette er ekkelt og tenker med meg selv at jeg ikke hadde ønsket å bruke et lommetørkle som andre har brukt.. Er jo sikkert ikke så hygenisk heller.. Hva mener dere?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Æsj..... Lommetørkle er noe av det minst hygieniske som fins... Skikkelig smittebombe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Lommetørkle er bakteriebombe, og tror nok flesteparten av de som bruker det, er godt over 60 ) Typisk gamle, gamle damer, og ha det gjemt i ermet ) Bruker ALLTID papir jeg!
Stolt mamma Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe.. gamle over 60 - det skal jeg si da jeg skal si ifra at de ikke får lov.. De er i 40-åra... Skjønner ikke hva det er jeg.. de er så kjappe at jeg rekker jo ikke reagere en gang.. Men nå skal jeg si ifra! Hater å "kritisere" de da de er av typen som tar seg nær av alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå