Gå til innhold

Bruke samme lommetørkle?.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når snuppa mi har rennende nese er svigers raskt framme med sitt eget lommetørkle... Selv om jeg har stående kleenex på kjøkken osv..

Jeg syns dette er ekkelt og tenker med meg selv at jeg ikke hadde ønsket å bruke et lommetørkle som andre har brukt..

Er jo sikkert ikke så hygenisk heller.. Hva mener dere?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj..... :(

Lommetørkle er noe av det minst hygieniske som fins... Skikkelig smittebombe..

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lommetørkle er bakteriebombe, og tror nok flesteparten av de som bruker det, er godt over 60 :o) Typisk gamle, gamle damer, og ha det gjemt i ermet :o)

 

Bruker ALLTID papir jeg!

Skrevet

Hehe.. gamle over 60 - det skal jeg si da jeg skal si ifra at de ikke får lov.. De er i 40-åra...

Skjønner ikke hva det er jeg.. de er så kjappe at jeg rekker jo ikke reagere en gang.. Men nå skal jeg si ifra! Hater å "kritisere" de da de er av typen som tar seg nær av alt...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...