Gå til innhold

9 mnd kontroll


Lady81¤Alexander¤Tobias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemor her var 75,5 cm og veide 9255 gr. Dvs at hun har gått ned 300 gr fra forrige kontroll som var 6. desember.

 

Hun er dårlig på å spise annet enn pupp, og jeg gjør jo så godt jeg kan med å tilby mat osv, men kan ikke nekte for at jeg følte meg som en litt dårlig mor på kontroll i dag...

 

Klarer ikke å gi ungen nok mat engang, liksom.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke vær lei deg du!

Hun begynner sikkert å bli litt aktiv. Og det tar sin tid å bli vant til mat...

Emilie hadde lagt på seg 200 gram på 2 måneder og jeg syns det var lite... men helsesøster sa det var helt greit... ser ut som ditt og mitt barn er i samme størrelse... Noen dager spiser de masse, amdre dager bare pupp... Sånn er det her....

Ikke alltid jeg blir klok på disse små!!!

klem til deg, du er den beste mora bebin din kan ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, det hjelper å høre at andre kan ha det på samme måte. Iflg vår helsesøster var dette nemlig slett ikke vanlig! Så du kan tro jeg hadde dårlig samvittighet.

 

Men nå får vi faltisk i henne velling(tynn grøt) fra vanlig kjøpevann-flaske;) Og da drikker hun som bare det!

Også gnager hun på brødskorper og eple, men mesteparten detter jo ut igjen, ikke så greit med den tunga;) he he..

Middagsmat er ikke en slager, og hun brekker seg som regel av den, men vi prøver litt hver dag.

 

Tusen takk for støtten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas var 8620 gr og 74.5 cm lang.

Har kunn lagt på seg 500 gr på tre mnd. Synes det var veldig lite, og han ligger under sin egen kurve. Men er jo veeeldig aktiv da. krabber og går rundt bordet konstant. Og spiser ikke sååå veldig mye, så da er det vel greit????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Snorre var 73 cm og 8,4 kilo på 9 mnd kontroll.

En aktiv krabat, så han er ingen tungvekter, men følger kurven sin fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...