Gå til innhold

Tungt å puste.. Trenger svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at babyen bare ligger på høyre side, hun ligger langt oppunder ribbeina, kjennes det ut som. Derfor vondt å sitte og puste.. Prøver å strekke på meg, men merker ingen "bedring". Har vært slik i mange uker nå. Noen som vet hva det kan være? Er førstegangsfødende og litt uerfaren på dette området:) Er 30+2 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres egentlig ganske vanlig ut, ut fra min egen graviditet vel å merke.

Jeg målte meg 5 cm bredere rundt ribbena i uke 30(2 uker siden), babyen presser seg oppover og pusten går mye tyngre. Kjennes ut som kondisen har stupt nedover...

Skrevet

Hehe....:)

join the club for å si det sånn!!! :)

Nå i disse dagene har jeg hatt så dårlig pust at jeg gjerne skulle skulle ha hatt en respirator her!! ;) Blir vel bedre når magen synker ned! :)

Skrevet

jepp, KJenner meg godt igjen. Har skikkelige pusteproblemer om dagen. Er nok babyen som trykker oppover som gjør det slik.

Skrevet

Man blir jo litt ekspert på området når man leser om graviditet i 9 mnd ;) men slik tungpusthet høres helt normalt ut, men blir bedre når hodet festet og går lengre ned i bekkenet for da får du bedre plass under ribbeina! så du må nok dessverre slite med den pusten noen uker til sikkert. Jeg er også veldig tungpustet, men ikke så ille for han ligger skjevt med føttene ut i sida, så jeg får ikke rompa heeelt under ribbeina heldigvis :D

Lykke til :)

Skrevet

Hehe:) Godt å vite at det ikke bare er meg:)

Jenta sparker villt fra seg hele døgnet, så er skikkelig mørbanket, men godt at hun gir liv fra seg til mamman sin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...