Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hei hei..jeg har begynt å klø nedentil,minner meg om sopp som jeg har hatt en gang tidligere..kan jeg bruke canesten tablett og krem? eller må legen skrive det ut nå som jeg er gravid? takker for svar...
reekleim *fødeklar* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Du må ikke til legen! Kjøp deg carnasten, de sier man skal vara førsiktig med å bruke applicatorn til tabletten når man er gravid men ellers inget iveien. Lykke til. overvinn den hersens soppen du!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 ÅÅÅ takk for det ..da skal jeg få kjøpt meg det og bli kvitt..er nok det som kommer nå...æsj..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Det er veldig vanlig at vi får sopp. Har fått det igjen selv . Andre ganga på 3 mnd. Canesten engangsdose er det beste. Dytt den opp med fingeren for ellers kan aplikatoren gi deg rifter i skjeden. Vi er følsomme der nå..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 ok tusen takk for svar..jeg skal få kjøpt meg det i morgen...blir verre og verre så det er nok det som er kommet..ja hørt det er vanlig under graviditet ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå