Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei..jeg har begynt å klø nedentil,minner meg om sopp som jeg har hatt en gang tidligere..kan jeg bruke canesten tablett og krem? eller må legen skrive det ut nå som jeg er gravid? takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke til legen! Kjøp deg carnasten, de sier man skal vara førsiktig med å bruke applicatorn til tabletten når man er gravid men ellers inget iveien. Lykke til. overvinn den hersens soppen du!

 

Skrevet

ÅÅÅ takk for det ..da skal jeg få kjøpt meg det og bli kvitt..er nok det som kommer nå...æsj..

Skrevet

Å bare hyggelig :)

Skrevet

Det er veldig vanlig at vi får sopp. Har fått det igjen selv . Andre ganga på 3 mnd. Canesten engangsdose er det beste. Dytt den opp med fingeren for ellers kan aplikatoren gi deg rifter i skjeden. Vi er følsomme der nå..

Skrevet

ok tusen takk for svar..jeg skal få kjøpt meg det i morgen...blir verre og verre så det er nok det som er kommet..ja hørt det er vanlig under graviditet ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...