Duracella Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg husker ikke hvilken jeg har, og pga bekkenløsningen orker jeg ikke gå og sjekke, he he. Men jeg leste på forbrukerportalen.no, de har tester av forskjellige slike produkter. Der fant jeg den jeg har.... Husk peeling først, og husk å fjerne overdkudd av krem på øyebryn og mot hårfeste. og håndvask med negleskrubb etterpå, ellers ser det skrekkelig møkkete ut rundt neglene! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå