Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk vi endelig en test med bare GRAVID i displayet. Og det to dager før IKM.

Så nå begynner all fortvilelse og bekymring om dette kommer til å holde helt ut da.

Er bare så glad og har lyst til å ringe rundt å fortelle det til alle, men vi ble enige om å holde igjen i alle fall til etter tidlig ul. Er jo kun 4 uker nå da.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så kjekt.. gratulerer.. etter 26 pp er det virkelig på tide at det var din tur..¨måtte spiren klore seg kjempe godt fast og bli der i 9 mnd ;) håpe jeg kan følge deg inn på 1.tri.. har ikm i morga ;)

Skrevet

Gratulerer!!

26 pp er det det samme som over 2 år ?

Du fortjener det virkelig! Kjempe masse Gratulere igjen!

Slapp av så går det nok helt fint denne gangen!!

Skal teste meg i morra har ikm da..

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)) Kjekt å se at det klaffer for de som prøver så lenge! :)

Skrevet

Å, tusen takk. Ja vi har ei tulle som ble tre i oktober og vi har egentlig prøvd litt fra hun var 6 mnd, men ikke med 100 % innsats helt fra start. Men nå ser det ut som pergo har gjort susen for andre gang og da må det jo gå godt..

Så har jeg akkurat fått melding om at en god venninne fikk tulla si i dag. Dobbel så glad.

Skrevet

Gratulererer:)! så godt det endelig klaffa!!!!

Skrevet

Såå braaa :)

Skrevet

GRATULERER!

Skrevet

så bra=)

gratulere,26pp e læng ja....håpe spira klore så godt fast,å bi settan der i 9mnd hehe...

koz dæ me magen mens den væks hihi,lykke te da...

koz å klæm=)

Skrevet

Grattis =D dette går så bra så! prøve nyte svangerskapet med alle de "herlige" symptomene hehe :-P

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye. Dette var veldig veldig veldig fortjent. Er så utrolig fint å se at det endelig klaffer for noen som har prøvd lenge.

Masse masse lykke til i svangerskapet. Håper og tror at dette går kjempebra. Kooooos deg med den voksende magen!! :D:D:D:D

Skrevet

ÅÅhhh så bra!! Gratulerer så mye!!! Veldig fortjent!! Alltid ekstra moro når noen som har prøvd så lenge blir gravid!!

Går nok bra denne gang skal du se:)

Skrevet

Gratulerer så utroooolig mye:) Veldig velfortjent!!!!! Denne gangen GÅR det bra skal du se! Den kom sent men godt:)

Skrevet

ååååååååååååå gratulerer så myyyyyyyyyyyye!!!!!!!!!!!!!! Det var virkelig fortjent:-)

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyye! Endelig ble det din tur! =)

Skrevet

Så bra! Det unner jeg dere virkelig!

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer!!! Jammen fortjener du dette:-) Kos deg med magen fremover:-)

Skrevet

åååååååååå, så gøy at det endelig klaffet... lykke til

Skrevet

GRATULERER!!!! Er alltid like gøy å lese at de som sliter ENDELIG har fått det til :)

Symptomer? Eller kom det "som et sjokk"?? :)

Skrevet

Gratulerer masse!! Kos deg med magen:) Det går nok bra denne gangen, lykke til!

Skrevet

Gratulerer! Det er så herlig å lese når noen som virkelig har slitt endelig har klart det. Prøv å ikke engste deg framover, og nyt den spennende tiden du har foran deg!

Skrevet

Gratulerer så mye ;o) Og kos deg med svangerskapet!

Skrevet

Ååååå gratulerer sååå mye!!!!!! Endelig ble det deres tur:) Det gir virkelig håp til alle som begynner å miste motet. Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet. Prøv og nyt det, selv om tanken på om det går bra eller ikke er skremmende. Skal krysse fingrene for at det går bra denne gangen, det tror jeg det gjør:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...