Gå til innhold

ang bading i basseng...


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om de små trenger det ekstra varmt i vannet,eller kan jeg ta med barnet i ett vanlig svømmebasseng? har lyst til å bade:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette lurer jeg også på. har en jente på 6mnd, kan jeg ta henne med når det er "damesvømming" eller bør jeg gå når det er familiebading??

Skrevet

vi går på babysvømming og det er i varmebasseng.hun som holder kurset sa at små barn bør badei varmebasseng, og en halvtime er lang nok tid. i vanlig basseng var barna kalde etter 2 min sa hun....

Skrevet

men da kan man jo egentlig ikke bade i syden heller da,for vannet der er jo heller ikke så varmt....? Det er jo tross alt inne... Jeg tar sjansen:);) Trenger jo ikke å være utti så lenge og dessuten er dette badebassenget så lite(50 m)tror jeg så da er det nok varmt nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...