Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 lurer på om de små trenger det ekstra varmt i vannet,eller kan jeg ta med barnet i ett vanlig svømmebasseng? har lyst til å bade:)
*tingeling* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 ja dette lurer jeg også på. har en jente på 6mnd, kan jeg ta henne med når det er "damesvømming" eller bør jeg gå når det er familiebading??
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 vi går på babysvømming og det er i varmebasseng.hun som holder kurset sa at små barn bør badei varmebasseng, og en halvtime er lang nok tid. i vanlig basseng var barna kalde etter 2 min sa hun....
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 men da kan man jo egentlig ikke bade i syden heller da,for vannet der er jo heller ikke så varmt....? Det er jo tross alt inne... Jeg tar sjansen:) Trenger jo ikke å være utti så lenge og dessuten er dette badebassenget så lite(50 m)tror jeg så da er det nok varmt nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå