☆twinkle twinkle Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 noen andre som har ikm i morgen? Tenkte jeg kunne jo likeså godt vente til i morgen.tr kommer sikkert uansett.Men nå angrer jeg ,men jeg er så redd for at jeg ikke er gravid.Har hatt masse sym. hele veien men nå i dag kjenner jeg ingenting...noen som vil teste me meg i morgen tidlig?
tigergutt<3 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 jeg skulle ikke ha testet før lørdag, men klarte ikke å vente lenger så fikk en kjempe opptur i dag. Jeg vet hvordan du har det, for et negativt resultat er alltid en nedtur. Men jo fortere du får svar jo fortere kommer evt mens tilbake og du kan sette i gang igjen. Eller så kan du bare gå å være glad og fornøyd og ikke grue deg mere fordi du er gravid.
☆twinkle twinkle Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 takk for svar:) Jeg har veldig lyst å teste nå men det er lenge siden morgen urinen ble skylt ned så jeg må nok vente til i morgen..tror du ikke? VIsst det blir negativt svar så går helgen i dass også...håper virkelig dt klaffer denne gangen...sukk.. Men det er uansett herlig å lese at du fikk det til! :)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Tester med deg imorgen tidlig Har fått svak positiv test igår :9
☆twinkle twinkle Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 å så gøy at du vil! Du får nok pos svar! En strek er en strek vet du:) jeg angrer på at jeg ikke gjorde det i dag tidlig.. Når har du ikm?
☆twinkle twinkle Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 å så gøy at du vil! Du får nok pos svar! En strek er en strek vet du:) jeg angrer på at jeg ikke gjorde det i dag tidlig.. Når har du ikm?
AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg skal også teste i morgen, med CB etter å ha fått svaaaaaaaaaaaake streker på billigstrimler de siste dagene:) Krysser fingrene for oss alle!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 jeg er med og tester, vi er nok en god gjeng som skal teste her inne i morgen, ..har ikm i dag, ikke tegn enda til tr..men men..så har ikke tr meldt seg innen i morgen, er jeg med og tester:-) lykke til:-) og til du med svakt kryss på testen din i går..våger meg og si gratulere:-) jeg hadde bare svake kryss sist gang:-) ikke alle som produsere like mye i starten:-)
rampejenta - ny spire Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 jeg har også ikm i morgem. har ømme bryster men det pleier jeg å ha før ikm.. i tillegg har jeg fått feber og er ikke i form i dag i det hele tatt.. jeg skal teste i moegen tidlig så håper vi kan gå over til første tri alle sammen da
AlleGodeTingErTo Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Ble positivt (svakt fortsatt, men dog) med CB i dag:) Hva med dere?
Relu Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Har IKM idag jeg også.. Og hittil ingen tegn til TR, men så er jo bare klokken halv åtte, så det er kanskje litt tidlig enda.. Skulle gjerne ha vært med å testet jeg også idag, men jeg er litt surrete og ikke helt i form for tiden, så jeg har rett og slett ikke fått kjøpt noen test! Uansett, skal krysse fingrene for dere LYKKE TIL!!! Og, gratulerer med graviditeten. Har man strek, uansett hvor svak, er man jo gravid!
☆twinkle twinkle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2008 hei, nå har jeg testet..Den va negativ..ser barre skyggestreker liksom.. kjente jeg ble deppa nå...var litt mer innstilt på pos denne gangen enn de tidligere visst...nå etter testen føler jeg at tr kommer...rakk ikke å kjenne etter før for jeg var så enormt tisse trengt...men men...
rampejenta - ny spire Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 jeg har også testa i dag.. den var helt negativ.. ikke bittelitt skyggestrek engang.. så no syns e at mensen kan komme fort så e kan bli ferdig med det, og starte på ny syklus..
☆twinkle twinkle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2008 jeg må si at jeg gir ikke opp håpet ennå..har ikke fått mens ennå bare masse utflod..og jeg vet at jeg er en av dem som produserer hcg seint.. har gjor det begge gangen jeg har vert gravid..så viss ikke mensen kommer så tester jeg igjen på mandag..eller sikkert søndag;)
☆twinkle twinkle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. januar 2008 off...jeg blir deppa jeg...men jeg har som sagt ikke gitt opp ennå.. Det trenger vel ikke du heller M79? Ingen tr= fortsatt håp?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. januar 2008 #17 Skrevet 18. januar 2008 ja jeg vet det... :-) Er bare at jeg føler virkelig den kommer... Men du har helt rett!!!!!!!!!! Det er fortsatt håp:-)
☆twinkle twinkle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. januar 2008 ja, må tenke sånn jeg vertfall..kan godt hende hun kommer om noen timer eller i morgen eller når som helst..menfram til da beholder jeg håpet..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. januar 2008 #19 Skrevet 18. januar 2008 Ja gjør litt det jeg og... Men er så lei meg og pessimist i dag.... Sikkert bare hormoner;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå