Gå til innhold

Middag i dag da jenter??

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag, matlei om dagen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, vet egentlig ikke. Gubben dro på jobb nå, og jeg er også matlei, i tillegg til fryktelig trøtt og sliten. Lurer på om jeg brygger på noe :( Lasagne kanskje?? Det er godt og barna liker det.

Skrevet

Vi skal bare ha risgrøt i dag. Men det er jo litt godt det også, da!

Skrevet

Her blir det kjøttkaker med makaroni og surkål til. Frister heller lite, men men må vel få mat han liker godt sambo også:-)

Skrevet

vi skal ha koteletter:) i går hadde vi kjøttkaker med potet og makroni og div tilehør.. nam nam

hva med wok med grønnsaker og kyllingkjøtt.. enkelt:D

Skrevet

Vi skal ha pølser i potetform...Sjekk matprat.no da vel.. Der er det mye snadder for alle og en hver...:):):)

Skrevet

I dag blir det kokte poteter og gulerøtter med stekte fiskeboller til :-) Mannen skal ha peppersaus også.

Skrevet

Seibiff med løk, poteter og grønnsaker her. Ikke det mest spenstige. Ser fram til taco i morgen!

Skrevet

Skal ut og spise med venninner, så vet ikke hva det blir :o)

Skrevet

Jeg og ei venninne skal ut å spise, Peppes, Egon eller noe slikt :) Åh, deilig å slippe å lage mat av og til :)

Skrevet

Stekte fiskeboller med peppersaus....den var ny!;-)

Her blir det pølser i brunsaus + ertestuing, nam....

Skrevet

Fiskekaker, poteter, makaroni , gulerøtter og smelta smør med løk.

Skrevet

En stor torskefilet med en god tomatsaus og mange grønnsaker og couscous over. Litt ost på toppen og inn i ovnen. Så en god salat til.

I går hadde vi grønnsskssuppe med couscous og hvitløksbrød. Den suppa som var til overs tilsatte jeg hakkede tomater og litt tomatpure og bruker opp i dag på fisken.

Prøver å være flink til å bruke ferske og gode råvarer i det nye året, og det har jeg klart så langt...men det er vanskelig!!

Skrevet

jeg og sambo skal spise pølser i brød og mini skal få et glass meg junkfood fra nestle.. For vi skal jobbe i huset i ettermiddag/kveld, så middag må være så lettvint som overhodet mulig ;-) 8 dager til flytting nå!! Så neste uke blir det mye lettvintmiddag tror jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...