♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen forslag, matlei om dagen:-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Æsj, vet egentlig ikke. Gubben dro på jobb nå, og jeg er også matlei, i tillegg til fryktelig trøtt og sliten. Lurer på om jeg brygger på noe Lasagne kanskje?? Det er godt og barna liker det.
Chiabatta Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Vi skal bare ha risgrøt i dag. Men det er jo litt godt det også, da!
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Her blir det kjøttkaker med makaroni og surkål til. Frister heller lite, men men må vel få mat han liker godt sambo også:-)
EnUndreneMor Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 vi skal ha koteletter:) i går hadde vi kjøttkaker med potet og makroni og div tilehør.. nam nam hva med wok med grønnsaker og kyllingkjøtt.. enkelt:D
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Vi skal ha pølser i potetform...Sjekk matprat.no da vel.. Der er det mye snadder for alle og en hver...:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 I dag blir det kokte poteter og gulerøtter med stekte fiskeboller til :-) Mannen skal ha peppersaus også.
Mintbolle Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Seibiff med løk, poteter og grønnsaker her. Ikke det mest spenstige. Ser fram til taco i morgen!
Alba44 Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Skal ut og spise med venninner, så vet ikke hva det blir )
3 blå Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Jeg og ei venninne skal ut å spise, Peppes, Egon eller noe slikt Åh, deilig å slippe å lage mat av og til
petite fleur Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Stekte fiskeboller med peppersaus....den var ny!;-) Her blir det pølser i brunsaus + ertestuing, nam....
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Fiskekaker, poteter, makaroni , gulerøtter og smelta smør med løk.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 En stor torskefilet med en god tomatsaus og mange grønnsaker og couscous over. Litt ost på toppen og inn i ovnen. Så en god salat til. I går hadde vi grønnsskssuppe med couscous og hvitløksbrød. Den suppa som var til overs tilsatte jeg hakkede tomater og litt tomatpure og bruker opp i dag på fisken. Prøver å være flink til å bruke ferske og gode råvarer i det nye året, og det har jeg klart så langt...men det er vanskelig!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 jeg og sambo skal spise pølser i brød og mini skal få et glass meg junkfood fra nestle.. For vi skal jobbe i huset i ettermiddag/kveld, så middag må være så lettvint som overhodet mulig ;-) 8 dager til flytting nå!! Så neste uke blir det mye lettvintmiddag tror jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå