Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Lurrer på om jeg får flere barn....? har 3 nå, mern ingen planer foreløbig om å bli gravid,. men kunne tenke meg en atpåklatt.Kan du se når, og evnt. hva det blir?? fdato: 070272 på fporhånd tusen takk...
Mamalari Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ser ut som om det vil komme ei jente innen 2015, er litt usikker på når, men tror hun vil komme rundt 2012.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 ok... jeg er jo en voksen dame, kan du se om hun er frisk, og at det ikke er noen komplikasjoner i svangerskapet?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 forresten.... tuuusen hjertelig takk for at du tar deg tid til å hjelpe meg....*klem*
Mamalari Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 tror du ikke har noe å bekymre deg for. Får opp et veldig positivt kort på deg om du velger å bli gravid igjen. Kortet indikerer feiring og fryd. Får opp en lykkelig begivenhet, antagelig er det svangerskap og fødsel. Får iallefall opp mye lykke og glede rundt dette. Men får også opp bekymringer, hvis du velger å bli gravid igjen komme du nok til å gå og bekymre deg en del.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 ah!! tusen takk!! nå ble jeg glad... Da kan jeg glede meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå