Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Vært diskusjon mellom dere foreldre hva ungen skal hete?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 ikke noe diskusjon akkurat... Vi lagde en liste med alle navnene vi var enig om, og så tenkte jeg masse på det mens pappaen ikke tenkte så mye på det Jeg fant ut hvilket jeg likte best, og så "godkjente" pappaen valget mitt
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Det hørtes jo ut som en grei måte å gjøre det på. Vi har blitt enige om kun ETT jentenavn, men det er jo nok da Alle andre forslag (både fra meg å han ) falt ikke i smak hos den andre... Like sta begge to, så det er jo egentlig et under at vi fant det ene *hehe*
Måånestråle Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Vi har ikke bestemt navn! Jeg trodde det skulle bli SÅ gøy å diskutere navn og regnet med å ha det klart i god tid før fødselen. Men nå virker det som en SÅ stor oppgave å skulle bestemme hva jenta skal hete, så nå diskuterer vi det knapt i det hele tatt! Heldigvis har vi en liten liste fra tidlig i svangerskapet med navn som vi liker begge to, så jeg håper at vi klarer å plukke ut ett av navnene på lista når babyen har kommet.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Ingen diskusjon her... Jeg pløyet gjennom mange navn og skrev så en liste. Viste denne til sambo og han sa hva han likte. Til slutt avgjorde han hvilket vi skulle ha. Jeg fikk uansett noe jeg likte, for jeg hadde jo skrevet listen ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Vi har bestemt navn. Egentlig ikke noe diskusjon. Sist bestemte pappa første navn og jeg navn nr 2. Denne gang valgte jeg første navn og pappa navn nr 2.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Vi har hatt litt diskusjon, for vi har ganske forskjellig smak ang. navn... Men nå har vi kanskje blitt enige, vi har i alle fall en "liste" med 3 navn vi kan velge fra som vi begge liker.
mor.monsen Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Vi hadde et skikkelig komplisert liste system og holdt på med dette i ukesvis før plutselig en av oss kom på... Hva med Ingvild? Det sto ikke på noen lister, men der og da bestemte vi oss. Ingvild blir jentas navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå