Gå til innhold

Flere som drømmer sprø ting om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en livlig fantasi i søvne, det er helt sikkert. Inatt drømte jeg at jeg oppdaget en geitekilling i noen ruiner som var iferd med å dø, fordi den var overopphetet og trengte vann og mat. Jeg begynte å "redde" den ved å gi fuktig klut den kunne sutte på, og blåste kald luft på den. Plutselig forvandlet denne geita seg til babyen min som hadde blitt født aaaalt for tidlig uten at jeg hadde merket det, og så måtte jeg "redde" babyen i stedet. Weird! Noen andre morsomme fantasifulle drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he!

Rar drøm :)

Jeg drømte at jeg tok ut babyen min, men den var ikke "helt ferdig", så jeg måtte putte den inn igjen....

Har også drømt at hann-katta vår fikk kattunger!

Skrevet

Det har jeg drømt et par ganger også. At hun kom ut for en snik titt liksom!

Skrevet

Sprøtt!

Min er hjertlig velkommen ut for mer enn en snik-titt nå :)

Skrevet

Jeps, og da kommer hun IKKE inn igjen for å si det sånn!

Skrevet

Drømmer mye sært når jeg er gravid

Forrige gang drømte jeg at jeg fødte en epleskrott...og epleskrotten var heeelt perfekt ;)

Skrevet

I heeele natt,drømt eg at eg hadde murringer i magen,og menssmerter...men drømmen føltes så sinnsykt skikkelige,når eg våkna trodde eg at fødselen hadde begynnt!Sære opplevelse...men heldigvis va eg isje redd i drømmen,så d e et godt tegn!

Va kansje isje så sprø drømmen då,men an va rar ;)

Skrevet

Åjaaada. Drømmer så jeg er helt flau. Her om dagen drømte jeg at jeg fødte en velskapt unge på størrelse med en fyrstikkeske. Jeg vaska og stelte den og la den pent oppi fyrstikkesken. Helt fin unge, bare mikroliten. Ellers fødte jeg en agurk tidligere her som jeg stelte pent med. I natt gifta jeg meg med en muslim i Afghanistan.....Ellers er det mye heftig sex i drømmene. Underlige greier.......:-)

Skrevet

He he...-ja, vi har akkurat flyttet og i natt drømte jeg at snøen var smeltet (det har den også gjort) Men det viste seg at vi hadde flyttet til en campingplass. Campingvogner overalt. Og disse camping-turistene satt i hagen vår å grillet. Vi var de eneste som bodde i hus.

Var litt fortvilet da, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...