Gå til innhold

20+6.. bare meg som ikke kjenner spark ennå..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent noen små dult ned mot mormunningen, men er ikke sikker på om det er spark eller om det bare er musklene som spiller meg et puss... Jeg er jo 21+0 i morgen og ser at alle har kjent liv lenge allerede.... har foranliggende morkake, men har det noe å si...? jeg vil kjenne spark!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente heller ikke spark før i uke 21...trodde jeg var unormal:) Er første, og da vet man jo ikke helt sikkert hvordan det kjennes ut! Nå sparker han/ho som bare det, i uke 24:):)

Skrevet

:0) så bra og høre at jeg ikke er alene, da får jeg bare vente å se... har jo en sambo som ligger og stryker på magen hver kveld i håp om å kjenne noe, hehe... men har sakt til han at han må vente til jeg kjenner det først...

Skrevet

Jeg kjente ikke ordentlige spark før uke 22. Har også foranliggende morkake, og fikk beskjed på UL at det ofte førte til at førstegangs merket spark seinere.

Er i uke 27+5 nå, og skal si det er livat, spesielt når jeg skal legge meg for kvelden....

Skrevet

Åååååå hvor jeg gleder meg.... tusen takk for svar

Skrevet

Hei.. jeg har morkaken foran magen jeg også å kjenner ikke spark heller enda.. er i uke 23.. kjenner bare sånn bobling.. jordmor sa at jeg kom ikke til å kjenne noe spark før noen uker til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...