råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har termin i juli/august!! Hva trenger jeg av utstyr?? Tenkte på voksipose o.l. Er jo som regel varmt på sommeren. og babyebb vil være ca. 5-6-mnd til jul og vinteren! Hva kjøpte dere??
Blue Lady Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har to augustbarn. Har brukt Voksi til begge, men ikke før i oktober-nov når det nærmer seg frost ute. Har brukt dyne i vogna før det. Dersom du liker å ha baby i bagen på vogna så er det lurt å kjøpe en vogn med stor bag (ikke qiunny f.eks.), og ikke disse kombivognene, de blir fort små med vinterpose og kanskje en stor baby.
EnUndreneMor Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 jeg brukte voksi pose fra fødselen av men ed sommer dyne:) vi har simo kombi og den er super.. har vært kjempe god plass. og nå er tulla 8mnd og hun er større enn gjennomsnittet.. den er slik at man bruker bag'ni starten oxo kan man lage sportsdelen om til bag på en måte:) jeg brukte bare ullbodyer hele sommeren da di holdt tulla år sval og god.. eneste hun ikke svetta i..
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ett juni-barn, og jeg brukte kun dyne og helse tepper til henne den første tiden.. Når det ble kaldt ute, brukte jeg saueskinnspose.. Jeg har aldri hatt voksi pose til mine barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå