Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 i går hadde vi sex etter fødsel for første gang, 4,5 mnd siden jeg fødte. Hadde total ruptur og to operasjoner. Det var så vondt at jeg begynte å grine - fikk den ikke inn en gang Det føles ut som mellomkjøttet er sydd for langt over skjeden, hvis noen skjønner hva jeg mener. Jeg hadde så lyst, og nå begynner jeg å bli redd for at jeg har skremt gubben fra å prøve igjen
FanteGuri Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ikke rart det gjør vondt med den problemstillingen din! Selv jeg syntes det var veldig vondt første gang etter fødsel, og jeg revnet ikke i det hele tatt. Dere får bare ta tiden til hjelp, bruk masse glidekrem og vær forsiktig.. Lykke til!
line_n & sara Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 hvis du mistenker at noe ikke stemmer, kan du ta en undersøkelse på helsestasjonen(?) veit ikke hva som er "normalt" etter totalreptur, men du bør nok få en lege til å ta en titt, så er du på den sikre siden, og kansje legen kan berolige mannen din litt, også! lykke til, da!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Uff, det er omtrent sånn det er her også... Jeg revnet masse innvendig, og ble sydd masse. Når jeg kjenner etter selv så kjennes alt greit ut, ene skjedeveggen har bare blitt en del hardere, og livmortappen er litt mer ut mot siden enn før (den var i midten). Men som sagt både ser og kjennes det greit ut, skulle ikke tro det hadde så mye å si. Men da vi skulle ha sex var det umulig å få den inn! Så jeg vet ikke hva som har skjedd jeg! Jeg har alltid hatt litt problemer med startfasen i samleiet, av uviss årsak, men nå var det altså blitt verre. Og jeg hadde håpet på at det skulle bli bedre, en skulle jo tro man var blitt videre! Jeg har ikke orket å dra til legen med det enda, for det er bare så utrolig uaktuelt å bli skåret opp igjen, da får heller gubben finne seg en elskerinne (
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 HI her Prøvde å ringe fødselslegen/gynekologen som har fulgt meg opp helt siden fødsel, om å få en kontroll, om det kanskje har dannet seg arrvev eller at det rett og slett bare er sydd "for langt" - men han kommer ikke tilbake før i februar
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 HI her Prøvde å ringe fødselslegen/gynekologen som har fulgt meg opp helt siden fødsel, om å få en kontroll, om det kanskje har dannet seg arrvev eller at det rett og slett bare er sydd "for langt" - men han kommer ikke tilbake før i februar Det føles rett og slett ikke bra ut, det er alt for stramt over åpningen (altså mellomkjøttet), det er vondt bare å ta på, så jeg vil heller snittes opp enn å gå å ha det sånn, det går ut over forholdet,det er tross alt jeg som vil ha sex, men jeg får det ikke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå