Gå til innhold

vi klarte det!!!!!

*gullungen med okt spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ar hos legen i dag og tok test..ar en svak strek har merka på meg at det har hert noe hadde legetime så da tok jeg det der i samme slengen legen kom inn med et stort glis om munnen..hehe har ikke synki inn enda gubben vet det heller ikke har ikke rukket å si i fra det bare bobler inni meg!!!!!juhu..skal på innvendig ultralyd ho bestilte time for meg siden jeg mistet den ene tvillingen sist..lykke til alle sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!! :)))

Når har du termin da? Jeg har termin 28/9, IKM i dag:)

Skrevet

wihu:D GRATULERER så MYE!!!:D og masse lykke til i tiden fremover;)

håper det blir min tur om ikke så altfor lenge...=)=)

Skrevet

nå til tirsdag har jeg den så den slo ut fort...men den var veldig svak men ho sa at en strek er en strek...så ja jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!lykke til alle sammen et dere kommer etter meg snart!!!!!!!vi sees oer på den andre siden

Skrevet

tusen takk dette var el bare flaks fra min side,første pp ja jeg vet det er uretferdig for dere andre som venter og det er uretferdig uansett jeg har ei vennine som prøver så ho er helt blå å så kommer jeg å blir graid første månden ja det er uretferdig tenk om det var meg!!!huff gruer meg til å si det til ho...er ikke morro

Skrevet

Du skal så absolutt glede deg over graviditeten;) tror alle her inne unner hverandre å få en liten spire ;)

Forrige gang klaffet det før vi fikk sukk for oss... får håpe det ikke tar så mye lenger tid denne gangen.. :)

men skjønner at du gruer deg til å si det... men hun blir nok glad på dine vegne;)

Skrevet

når skal du teste da?? jeg fikk greie på at jeg har termin 3okt men den blir sikkert flyttet på i ordiner ul det gjorde den sist på meg også...

Skrevet

Så flott da :) Gratulerer så masse og lykke til :) Vi lover å komme etter snarest :) He, he.

Skrevet

Får test i posten enten idag eller i morgen:) mensen skal komme i løpet av denne uka her(seinest i begynnelsen av neste)... i vertfall i følge min forrige mens,men jeg har så uregelmessig mens,så vanskelig å si...men tar en test når jeg får det,for jeg bestilte så mange.. hehe:)

har en raaar følelse i magen som jeg ikke helt klarer å definere...+ stikking/murring i magen og på sidene av magen.. + at jeg er veldig fjern og skvetter til av den minste lyd(var sånn i forrige svangerskap). Samt til tider ømme bryst.. men dette kan jo like så godt være mensen som snart nærmer seg eller noe sånt...

blir spennende å se..:)

Skrevet

Å gratulere, jeg har også akkurat testet positivt i dag morges kl 0600. Er helt i andre tanker og veldig vanskelig å konsentrere meg på jobb.

Vi fåt jo termin nesten samtidig. Jeg har IKM i morra eller lørdag.

Vet hvordan du har det akkurat nå:)

Skrevet

så morro da gull ungen=)

grattis å lykke te videre,håpe spira klore sæ fast hihi....

Skrevet

Masse gratulerer til deg:-) Lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

takk for det alle sammen

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Lykke til.

Har du hatt noen symtomer eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...