Gå til innhold

Erfaringer ang utfylling av skjema for delvis sykmelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått 50 % sykmelding nå, og skulle levere skjemaet til arb.giver i går. Ble litt usikker da jeg skulle fylle ut rubrikkene på siste arket (som sendes utbetaler), der det sto "skal du arbeide i sykmeldingsperioden" el. noe slikt. Mener de da i de ukene jeg er 50 % sykmeldt ?? I så fall blir jo svaret ja, jeg skal jo jobbe 50 %. Eller mener de om jeg skal jobbe innen de 50 prosentene jeg er sykmeldt?? I så fall- nei. Veldig ambivalent.. Jeg krysset ja, for skal jo jobbe 50 % i denne perioden men ble usikker nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge siden jeg har sett et sånt sjema nå, men de mener kanskje om du skal jobbe andre steder?? det står jo at du er 50%sykemeldt fra din stilling, så de vet jo at du skal jobbe de resterende 50%'ene..

Skrevet

Hei

Jeg fylte inn et skjemaet for noen uker siden. Jeg ble også usikker på det samme som deg og spurte lønnskontoret; skal krysse på NEI dersom du ikke skal jobbe andre steder. Det er ikke om du skal jobbe de restrerende 50% de spør om, men om du skal jobbe i annen bedrift.

Skrevet

OK, tusen takk for svar!! Veldig tvetydig det der, irriterer meg over slike ambivalente, offentlige skjemaer.. Da bør jeg nok melde til kontorsjefen på jobb at jeg misforsto..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...