brigdetjones Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hva gjør vi når den lille bestemte frøkna har fått fullstendig grøtnekt.... vi begynte å introdusere grøt når hun var 4 mnd og gått kjempefint fram til rom jul. brukte da maisgrøt og frukt pure. men så kastet hun opp/stor gulp 3 ganger opp grøten i rom jula så vi begynte på nytt med risgrøt og økte på igjen. gikk fint litt over en uke så var det plutselig ikke min melk mer men mme som jeg blandet med. så byttet vi til 6 mnd grøt med havre, banan og aprikos og litt ekstra banan i. spiste godt i 4 dager så plutselig brå stopp!!!!! neitakk og ikke tal om hun skulle ha noe grøt nei-kniper munnen sammen og blir så sint så sint men frukt pure ja det vil hun ha..... forstå det de som vil.... noen gode råd eller noen som har opplevd det samme?
Neijasså... Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Mine to har aldri villet ha grøt... Delvis på grunn av smaken (helt ærlig, babygrøt smaker lim...), men også fordi de fikk vondt i magen av mme-pulveret i grøten som blandes med vann. Tåler din baby mme? 6-mndgrøten er en del tøffere for magen enn 4-mndgrøten, kanskje hun får litt knip (f.eks. hard mage) av grøten? Mine spiste dårlig hvis de var harde i magen. Prøv å gi middagsmat i stedet, kanskje hun vil ha det? En annen smak med grøt? Brødskive?
brigdetjones Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 hmm ja,,,, men når kan vi egentlig begynne med brød og hvordan gjør vi det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå