Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips på hvor jeg kan få tak i rimelige mammaklær? Er i uke 30 nå og klærne begynner å bli trange:-)

Dessverre (?) har jeg bosatt meg på bygda og det tar litt tid å komme seg til "shoppingverden"..

Var inom H&M, men det var lite utvalg der, og de linkene som er inne på denne siden synes jeg hadde litt vel dyre klær for meg som skal bruke de i kun noen uker.

I og med at jeg jobber på kontor hvor det ofte er kunder innom, er det en kleskode der og kan ikke akkurat ha på joggebukser på jobb.

Har heller ikke lyst på "bomtur" til byen, da det fort tar en halvtime å kjøre.

Forslag noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket H&M på internett, da? Kan være du finner noe der.

Nå avhenger det litt av hvilken by du har nærmest, men i Oslo er det i alle fall sånn at det er forskjell på utvalget mammaklær i de ulike H&M-butikkene, så selv om du har vært i en behøver ikke det å bety at du ikke kan finne noe i en annen (men ikke alle har mamma-avdeling, da). Er du i nærheten av Oslo har også Zara nå fått mamma-avdeling. Polarn O. Pyret er litt dyrere, men buksene der er i alle fall veldig gode. Lindex skal visstnok også ha OK bukser, dem har ikke jeg prøvd.

Det er vel først og fremst bukser og skjørt mv du trenger å handle på mamma-avdeling,for sånn som moten er nå er det jo masse av de klærne (toppene) de har i vanlige ikke-gravid-klær som passer. Jeg har mange slike topper som egentlig ikke er gravid-klær. Da blir jo utvalget MYE større med en gang :)

Skrevet

www.la-vida.no har salg nå. Kjøpte nettopp masse ammetopper derfra som jeg ble veldig fornøyd med. Fine farger, godt snitt, ser ut til å være bra kvalitet. Og rimelig ;) God service også.

Skrevet

Topper har jeg nok av, ja, så det er bukser som gjelder:-)

Sjekket nettbutikken tilH&M (dårlig utvalg der også). Drammen er nermeste by for meg. Har funnet en bukse som ser ålreit ut, men den var jo selvfølgelig for stor foreløpig og sklir ned hele tiden selv om det er rett størrelse.

Heldig for meg bruker mamma en størrelse større enn meg, men det er ikke helt behagelig å ha buksene på hoftene lenger:-)

Visste ikke at Lindex har mammaklær, så det må sjekkes:-)

Takk

Skrevet

men når du bruker et sånnt belte på dine vanlige bokser. blir det ikke slik at buksene glir ned da? eller er det noe som du fester bandet i buksen i??

Skrevet

KappAhl har også mamma bukser,jeg har sett meg ut ei svart finbukse der.Og den kostet ikke mer enn 300 om jeg ikke husker feil...

Skrevet

Takk for alle tips:-)

Nå skal mor ut å sjekke masse og kanskje shoppe for en gangs skyld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...