Gå til innhold

OH MY GOD!!

Belladonna med to gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, fytti katta...jeg vet IKKE hva jeg har holdt på med, eller tenkt på, eller vært, men NÅ har det gått opp for meg at jeg skal føde hvert øyeblikk. Termin på lørdag, og jeg har begynt å frike ut!? HJELP MEG!!! Jeg har vært kjemperolig hele veien, men nå har jeg begynt å tenke på alt som kan gå galt og div...

Er så redd for at jeg skal få panikk når riene starter, enda jeg TROR egentlig at jeg kommer til å takle det bra. Hjelpes meg altså...noen andre som friker ut litt innimellom eller?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjorde jeg også hele tida nesten, jeg er førstegangs. Nå er jeg bare redd for at det IKKE skal starte! *Hehe*

Har gått en uke over termin nå. Nå vil jeg bare kjenne at beibisen skal ut, samme hvor vondt det måtte gjøre, tror jeg kommer til å juble når / hvis riene starter.

Du kan jo bare tenke på at

1) du kommer ikke til å dø av det

2) det kommer ikke til å vare evig

Fattig trøst?

Skrevet

jeg har vært helt omvendt, fra jeg skjønte at jeg var gravid har jeg vært kjempenervøs med tanke på fødselen. Men plutselig en dag kjente jeg "hmm, jeg gruer meg egentlig ikke lenger".

Det er klart jeg er spent, jeg har jo aldri gjort det før, og jeg tror nok at det blir det vondeste jeg noen gang har vært utsatt for, men andre har kommet gjennom det og til og med fått flere unger etterpå, så jeg greier det nok også.

Til og med nå når jeg har fått beskjed om at klumpen nok er over fire kg er jeg ikke så bekymret lenger. Og uansett, det er ikke noe jeg får gjort noe med det - han har kommet inn, og må ut igjen - egentlig en litt deilig følelse å få et såpass avslappet forhold til det som jeg har fått nå... :o)

Så - du skal se du greier det mye bedre enn du tror nå!

(jeg er også en uke over termin, men tror jeg kommer til å gå enda noen dager over)

Skrevet

Synes også det er deilig å kjenne at man er klar for å føde.

Vil bare se ungen nå, se at hun er frisk å fin :)

Håper bare på en normal fødsel, ikke KS.

Skrevet

Ja, bra jenter!! Jeg vil jo bare at alt skal gå bra, og være bra med gutten min!! Tenker plutselig dumme tanker, og det irriterer meg altså...

Det er kanskje bare sånn det er!?

Skrevet

Tror det er normalt uansett, man har jo venta så lenge og blir vel litt sånn rar på slutten.. Det er jo tross alt ikke bare en tur til legen man skal, det er jo babyen som skal komme. Mye følelser både den ene og den andre veien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...