frkmilla Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Innen kl. 12:00 idag ligger det scrapbook lot/samlinger, Qk Alfabet og dies ute for salg på Qxl.no. Disse selges billigere enn hva det koster i butikken. Alfabetene starter på kr. 100, men har en minstepris mellom kr. 400 - 800,- http://auksjon.qxl.no/Import-a-lot Lykke til
Trollet73 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg synes det er ufattelig teit med skjult minstepris. Hvorfor kan du ikke bare legge ut med startpris på 400,- - 800,- da??? Det er jo å lure folk å ha lavt startbud, men ikke selge til den prisen. Nei, slike gidder jeg ikke å by på. Bortkastet tid!
frkmilla Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Det er selvfølgelig for å trekke flere kjøpere, det er ikke til å legge skjul på. Det er slik det fungerer. Hvis jeg ville hatt en synlig fast pris på produktene så ville jeg kanskje ikke valgt auksjon som en mulighet. Men lurer jo ikke folk til å kjøpe, for det står jo at det er utropspris. Og det står at det er en minstepris på auksjonen. Jeg må jo også sikre meg at jeg ikke går i minus, samtidig som jeg ønsker at flest mulig skal klikke seg inn på akkurat det produktet jeg selger. Skjønner at det er irriterende, men det er nå engang sånn det fungerer på qxl.no. Sluttprisen er ihvertfall billigere enn i butikken Og det er jo det som er poenget. De minste alfabetene ligger på mellom 4-600,- de største 7-800,- Flere lots/samlinger kommer iløpet av dagen/ helgen. Mvh. Camilla
frkmilla Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 oida, nei det visste jeg faktisk ikke... kanskje derfor den forrige tråden min plutselig var borte.... jaja... da blir vel denne også fjernet om ikke så lenge :/ Får vel lære meg å lese "regler for forum" bedre. ha en fortsatt fin dag. mvh. Camilla
Trollet73 Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Takk for ærlig og godt svar. Jeg mener ikke at du skal legge dem ut til fastpris, men på auksjon med utropspris på det aller minste du er villig til å akseptere. Tilsvarende som på ebay. (Kanskje der du har handlet dem?) Det er mulig lavt startbud trekker flere interessenter, men jeg mister interessen med en gang jeg ser at det er skjult minstepris ihvertfall. Da føler jeg at startbudet er helt bortkastet ettersom det er kunstig lavt. Lykke til med salget uansett!
snuppelure 74 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er helt enig med deg der Trolltussa, jeg gidder heller ikke by på auksjoner med minstepris....
frkmilla Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Nå er det ihvertfall lagt ut (på qxl.no) informasjon om hva minsteprisen er.... hvis du skulle være interessert Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå