Silletutta Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er det noen som merker drastiske endringer på håret? Husker min søster sine krøller forsvant i svangerskapet og så hadde hun MASSE krøller etter hun hadde født.. Har hørt at håret skal bli spesielt glansfullt og vakkert. Det har ikke jeg merket noe til. Mitt er blitt super eletrisk og flatt OG: Jeg har gått fra å være blond til at jeg har fått MASSE RØDT i håret..Blir jeg rødhåret nå eller? Lurer på hva som skjer etter fødselen.. :-)
rigmora :-Oline-: Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Eg ha fått endring på håret mitt i løpet av svangerskapet. Har fått en gigantisk virvel bak, so eg ikkje klare skjule:( men men..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har masse krøller så jeg hadde et stort håp om at disse ville forsvinne, men de er der enda gitt Eneste forandring her er at jeg mister mye mindre hår..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 eneste forandring jeg merker er at håret mitt blir veldig fort fett.. og det er ikke mye behagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå