LINDA*** Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Sist FREDAG fikk jeg 2x kjempepositive el-tester! Det var uten tvil 2 streker på begge testene. MEN I går, ONSDAG, og i dag TORSDAG fikk jeg/har jeg massssssse el-slim!! Og jeg tør påstå det er det aller sikreste tegnet! Spermen "lever" best i el-slim, ikke i noe annet tørre greier Så, det er ikke rart det tar litt tid for noen. Kan ikke gå for god fisk at selv om det slår ut på el-tester så er det barra-bing-barra-bong eggløsning 12-26 timer etterpå...
Babyønske �� Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du skriver uten tvil to streker..... men var strekene like sterke eller sterkere enn kontrollstreken? For det er en forutsetning for at disse eggløsningstestene er positive. Mange misforstår dette og tror at en strek er en strek også på eggløsningstestene
LINDA*** Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 De er like sterke. De er sterkt rosa begge to. Har nettopp sett på dem. Det står jo at om det bare er én strek (test-streken), så er den negativ. Og at to streker er positive. Nå blei jeg usikker.... Tok en test nettopp (igjen), og den var like fordømra positiv Jeg var så usikker på fredag, for jeg hadde ikke el.slim. Noe jeg har nå. Men likkavæl. Teit at den lyser med to streker hvis det bare er tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå