Gå til innhold

Uff det gikk ikke så bra:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på innvendig ultralyd for 2 gang, skulle egentlig vært i 6 uke. Men fikk beskjed om at det ikke var normalt. Sist fant de to stykker. Men i dag mente han at det hadde vært 1 tom pose også. Er bare frustrert og deppa skal tilbake igjen om 1 uke for han visste ikke helt hva han skulle gjøre... Så jeg skal bare gå og være liksom gravid jeg nå:-( har alle symptomer og ingen blødninger. Det har ikke vokst og han så nesten ikke noe der jaja. *sukk* mega skuffa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff!! Så fælt!! Skjønner hvordan du har det. Jeg mistet i sept. Begynnte bare å blø litt i uke 10, og når jeg var på ul kunne de bare se en plommesekk...ingen foster eller noe..så det hadde vært dødt lenge og ikke vokst, siden de ikke kunne se det..:(

Ta den tiden du trenger til å sørge,og snakk om det. Det hjelper! Jeg måtte også tenke at det var naturens måte å ordne opppå, og at det var noe galt med fosteret siden det skjedde. Bedre å oppdage det nå, enn i uke 20...En mager trøst,men det hjalp meg å tenke sånn...

Så er det bare å gå på med friskt mot igjen! Neste gang går nok alt kjempefint!! Stor god klem til deg!!!

Skrevet

Jeg opplevde dette første svangerskap. Var på UL da jeg trodde jeg var i uke 6, etter kraftige blødninger. Legen kunne ikke se noe særlig, men mente han kanskje så en plommesekk. Måtte vente en uke til for så å ta ny UL.

DA var det jammen et bankende hjerte der.

Da jeg fødte min sønn, viste det seg at det hadde vært en tvilling der, som jeg da altså hadde mistet, MEN det var fortsatt en igjen til oss :-D

Lykke til!!

Skrevet

Uff jeg er så redd for å håpe at det blir noe også, synes det er trøst å lese her inne at det dessverre finnes flere i samme båt og. Det jeg synes er værst nå er liksom å gå gravid med digre vonde pupper og at jeg har lagt på meg så det synes. Ryggen verker også, har hatt bekkenløsning før så det startet tidlig nå. Men prøver å tenke litt positivt ja det er bra at jeg vet det nå så tidlig iallfall tross alt.

Som du skriver *Lykkelita* så har jeg lest at noen har fått seg en overraskelse at det har vært noe der alikevel. *Litt håp helt innerst inne alikevel*. Men det værste nå er liksom å gå og ikke vite helt hva som skjer. *urk* det blir en lang uke igjen altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...