Gå til innhold

Utregning av permisjon ift. "røde" dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er permisjon 44 / 54 med eller uten alle de røde dagene? F.eks. i påsken er det 3 "røde" dager - skal de regnes med, eller kommer de i tillegg? Vil jo gjerne ha så mange dager som mulig...hehe.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det regnes i uker, ikke hensyn til helligdager, hvis jeg skjønte deg riktig nå :o)

Skrevet

ja, de røde dagene er dessverre inkludert i permisjonen, den blir ikke forlenget med dem.

Jeg hadde håpet at vi kunne forlenge vår permisjon med mannen min sin vinterferie, sommerferie, høstferie og juleferie, men det gikk heller ikke - en lærer har ut fra definisjonen 4 uker ferie, alt det andre er avspasering og teller ikke. Men vi får jo sju uker ekstra siden vi deler permisjonen i to, før og etter sommerferien. Jeg har permisjon fram til skolen slutter i sommer og så begynner han med sin når sommerferien er slutt. Det som er i mellom hadde ingen betydning i følge NAV. Det er ikke lenger sånn at permisjonen må taes sammenhengende nemlig.

Skrevet

Jaja, hadde nesten litt tro på at helligdager ikke var inkludert....men det skal vel gå opp lell. Kommer nok til å ta ut 54 uker. Ferien min tar jeg når pappaen skal ut i permisjon slik at vi kan reise til en plass det er litt mildere enn her og kanskje snorkle litt. Det er jo lov å drømme om snill baby og late dager :-D

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...