Nubbi & bittelillen Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er permisjon 44 / 54 med eller uten alle de røde dagene? F.eks. i påsken er det 3 "røde" dager - skal de regnes med, eller kommer de i tillegg? Vil jo gjerne ha så mange dager som mulig...hehe. Noen som vet?
melkekua™ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det regnes i uker, ikke hensyn til helligdager, hvis jeg skjønte deg riktig nå )
ohayoo Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 ja, de røde dagene er dessverre inkludert i permisjonen, den blir ikke forlenget med dem. Jeg hadde håpet at vi kunne forlenge vår permisjon med mannen min sin vinterferie, sommerferie, høstferie og juleferie, men det gikk heller ikke - en lærer har ut fra definisjonen 4 uker ferie, alt det andre er avspasering og teller ikke. Men vi får jo sju uker ekstra siden vi deler permisjonen i to, før og etter sommerferien. Jeg har permisjon fram til skolen slutter i sommer og så begynner han med sin når sommerferien er slutt. Det som er i mellom hadde ingen betydning i følge NAV. Det er ikke lenger sånn at permisjonen må taes sammenhengende nemlig.
Nubbi & bittelillen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Jaja, hadde nesten litt tro på at helligdager ikke var inkludert....men det skal vel gå opp lell. Kommer nok til å ta ut 54 uker. Ferien min tar jeg når pappaen skal ut i permisjon slik at vi kan reise til en plass det er litt mildere enn her og kanskje snorkle litt. Det er jo lov å drømme om snill baby og late dager :-D Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå