Gå til innhold

Tok mannen på fersken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom hjem i går etter jobb. skulle egentlig jobbe til 17, men var dårlig, så dro hjem 14 kom inn og hørte litt romsteringer og gikk inn på kjøkkenet der lyden kom ifra..

der sto mannen min å hadde seg. ble bare stående der jeg. helt i sjokk. gikk til sove rommet og begynt eå pakke sakene mine, og man skulle jo tro mannen kom etter, men nei da.. han gjorde seg ferdig.

eneste han sa: ja det måtte jo komme for en dag.

har du hørt. ISKALD.

men man lærer så lenge man lever, ikke stol på noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du oppdaga det da, men for all del, få deg teste med en gang. Man vet jo aldri hva slike svin drar med seg av annet svineri.

Og du:) Ikke alle er sånn:) Denne mannen var ikke den rette for deg, så godt er det at du nå kan komme deg videre.

Ønske deg lykke til i livet uten denne tosken av en mann, han trenger du ikke. (Har dere barn sammen?)

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Og så lurer jeg på hvorfor du pakket sakene _dine_?

Skrevet

Lurte litt på det jeg også, men går ut fra at det var en annen person. Men noe merkelig det også siden "han gjorde seg ferdig" kanskje. Jaja, men var det noe hun ikke kunne leve med, så var det vel like greit å pakke kofferten uansett da. Kanskje det var hans leilighet/ hus?

Skrevet

han stod å p*** på ei anna kjerring. vi leide leilighet sammen så jeg har mine ting der, derfor pakket jeg bare sakene mine og flytta inn til ei venninne inntil videre...

har ingenting å snakke med han om, leiligheta stod på han. så da får han ordne opp i det selv. jeg skal hente resten av tingene mine til helga. er han der eller ikke det bryr meg midt i..

er han som har dummet seg ut, ikke jeg. jeg har det på det rene.. og jeg kommer meg videre.. er ikke så dum at jeg blir avhengi av en mann;)

Skrevet

Lykke til videre da:) Men sørg for å få deg testa for div. ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...