gravid1709 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 fant terminkalkulator jeg,er litt distre,for noen dager siden var detjo bare bryllup,bryllup og bryllup,forrige lørdag har jeg prøvd brydekjølen min sammen med nsøster som bor i utlandet og nå plutselig er det baby,baby,baby.Tror kanskje det ikke det har gått opp helt for meg at det kanskje ikke blir bryllup i juli men barn i sept haha.Syns det er litt vanskelig å fortelle familien min enda,vil jo gjerne være sikker før alle tror at det ikke blir noe bryllup,min fam bor i utlandet så mange har tatt seg ferie og skal bestille flybiljet til å komme hit,blir litt stressa at så mange regne med at det blir bryllup. Et spørsmål til hva i verste fall graviditeten ikke går bra,får man mensen med en gang eller følger man fortsatt syklussen man har?
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du kan jo være høygravid brud :-) Hvis man mister varierer det veldig for når man kommer inn i syklus igjen, ikke tenk så mye på det foreløpig hadde jeg vært deg ;-) Lykke til med både brullyp og baby! Min historie: Samboer fridde på julaften og jeg testet positivt på graviditetstest 1. juledag :-) Blir nok ikke bryllup før 2009 ivertfall.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor må du avlyse bryllupet bare fordi du er gravid? Vi har også planlagt bryllup, i juni. Også har vi blitt gravide med termin 3 aug. Men gift skal vi bli likevel, som planlagt. Jeg har til og med forjhørt meg i kjolebutikken, og de mente at kjolen skal kunne tilpasses en gravid mage. I motsatt fall hadde jeg solgt den allerede bestilte kjolen, og kjøpt en ny ;o) Ser du også lurer på hvis det ikke går bra. Skulle du oppleve en SA, vil du begynne å blø (ganske mye). Når det slutter kan det gå flere uker for du får mensen igjen...men det er veldig indiviuelt..... Men håper virkelig du slipper å oppleve at noe går galt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå