Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Legger den inn her og jeg.. Noen som kan fortelle meg at det vil gå bra??? Har en gutt på 2,5 år når lille knøtt i magen kommer i april og fikk plutserlig helt hetta har ikke undersøkt noe... Jeg begynte på førskolelærer i høst så går første året.. Bør jeg prøve og fullføre dette året eller ta permisjon og eksamner til neste vår?? Vil jo klare og gå ferdig praksis ihvertfall i år.. Og er det lurt og være hjemme et år, eller klarer man og studere med en liten en?? Går jo greit med storebror for han er jo i bhg..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Kan du ikke ta et fag også være hjemme resten? Det er hektisk med to små, unn deg permisjonen eller ta et fag så du ikke føler at det går bort for mye tid. Men unn deg det ene året med lille uten å gå og ha dårlig samvittighet for enten skolen eller babyen. Jeg har to små og går på høyskolen, det er rimelig hektisk og jeg har nå begge i bhg. LYKKE TIL:-)!
Sånn kan det gå Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk nr. 2 i mars på andreåret av lærerskolen da nr.1 var ca 2 1/2 og fortsatte bare uten pause. Gikk helt fint det. Fikk også nr. 3 i januar på sisteåret (fjerdeåret) og tok heller ikke pause da. Gikk fint det også. Er veldig fint å studere med små barn, mye mer fleksibelt enn når man jobber.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei, jeg gikk ett og ett halvt år på sykepleieren, og så kom datteren min.(januar 2006) Så begynte jeg på igjen etter 9 månders permisjon. Fikk så nr 2 i juli 2007. Nå går jeg på skolen på fulltid, og det er pappa som er hjemme. Han har permisjon frem til påske, og så har jeg småen samtidlig som jeg skal skrive hovedoppgaven min. Alt går om du er innstilt på det
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Begge deler kan være lurt. Kommer an på babyen og hvor strukturert du er. Husk at du får ikke permisjonstiden igjen... Jeg har tatt permisjon, og er glad for det. Gjorde unna alle gruppeinnleveringer slik at jeg slapp gruppearbeid med ukjente når jeg startet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå