Gå til innhold

til nicket olla!!!

råååsa-med gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så du skrev at utstyrssalget på olsen begynner 21. er det den butikken som ligger på tvedt-senteret??

og er salget på vogner og bilseter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er salg på vogner og bilseter. Vi skal kjøpe sånn sete som en bruker bilbeltet i. Var ute og såg i sist uke, og hun anbefalte et(forøvrig det samme som en venninne hadde fått anbefalt av en annen selger). Dette kostet 1799,- og så sa hun: "Så får du komme tilbake når salget vårt starter den 21. Da koster det 1299,- Så det skal jeg, 500,- å spare er jo litt det!! Men det pleier være KAOS der når salget er, men hun sa at de hadde MANGE slike seter, så hun garanterte nesten at de hadde det både onsdagen og torsdagen også. Men jeg sa at jeg tenkte meg ut i 14-tiden på mandag, og det var en grei tid: etter at litt av kaoset hadde gitt seg, og før alle som kom fra jobb kom.

Og ja, det er der ute med Tvedt-senteret, nå er det jo i det nye på andre siden av veien, der med g-sport.

Skal finne en link til deg snart.

Skrevet

så bra da!! må ha et babysete til bilen. men vet ikke hvilket enda. kanskje jeg må ta turen ut i morgen for å se hva de har. Skal også ha vogn men tror vi må vente litt med den. blir så mye på en gang!!!

Skrevet

Ja, det blir fort dyrt!!

Lurt å ta seg en tur og se, og så komme tilbake, da vet en liksom hva en skal ha. Se på farver også, så slipper du det i folkemengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...