Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen som kan fortelle meg at det vil gå bra??? Har en gutt på 2,5 år når lille knøtt i magen kommer i april og fikk plutserlig helt hetta har ikke undersøkt noe... Jeg begynte på førskolelærer i høst så går første året.. Bør jeg prøve og fullføre dette året eller ta permisjon og eksamner til neste vår?? Vil jo klare og gå ferdig praksis ihvertfall i år.. Og er det lurt og være hjemme et år, eller klarer man og studere med en liten en?? Går jo greit med storebror for han er jo i bhg..
Linda** Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en sønn på snart 3 måneder, og har ikke søkt permisjon. jeg har hovedoppgave å 3 eksamener i desember igjen før jeg er ferdig.Det har til nå ikke vært så mye å gjort på skolen, men jeg angrer på at jeg ikke tok permisjon. selv om det er lite å gjore på mitt studie så henger det over meg. enkelte dager føler jeg ikke at jeg har til til lille jonas. tiden går så altfor fort å vil ikke miste noe av utviklingen hans.en anne ting er at jona blir sliten de dagene jeg har han med på skolen, han har vanskelig for å sove i klasserommet, og får lite ro siden alle henger over vognen å skal bære å dulle med han. Kanskje får du bedre til å kombinere skole å barnepass siden du har en sønn fra før å har rutiner allerede. men jeg ville tatt permisjon hadde det vært meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå