michelle **venter gullgutt** Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er det noen som har 3D ultralyd bilder? Skal dit i morgen, men hadde vært så koselig å se noen bilder før jeg drar dit. Gleder meg som en gal. Men er det noe spesielt man skal gjøre før man dra dit???
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du kan se på www.kvinnedoktor.no. Der er det mange fine bilder. Tror ikke du må gjøre noe annet enn det du gjorde før ordinær UL. Uansett, så står det mye info på nettsiden over. Lykke til! Vi skal i februar en gang og gleder oss veldig
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 hei jeg var på 3d ultralyd på mandagen å har lakt ut 2 bilder på albumme under Bjørnars mamma, kan henn at de ligger på første side ennå, tror ikke d er noe spesielt du skal jøre, jeg jorde ikke d. Lykke til
*tybber* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg var på 3D UL på tirsdag, og har lagt ut to bilder her. Ellers ligger det noen fler på hjemmesiden min: www.pettersinjente.piczo.com Lykke til! ) Det var såå koselig å se babyen vår i 3D, gled deg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå