Gå til innhold

Besøk av reporter i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nervøs jeg nå. Et dameblad skal lage en artikkel om ammeproblemer og leita etter noen som ikke fikk til amminga sist og som er gravid igjen og jeg meldte meg uten å tenke. For det første kommer de hjem til meg og her ser det ikke ut. For det andre er jeg skikkelig redd for at jeg fremstår som talentløs som ikke fikk til amminga! Amming er jo det mest naturlige i verden, man er temmelig teit om man ikke klarer DET engang. Uff, jeg håper det bladet har veldig få lesere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Amming er jo det mest naturlige i verden", skriver du. Og ja.. Det skal jo liksom være det. Men det er jo faktisk en del kvinner i vårt langstrakte land som ikke får til ammingen. For dem og alle førstegangsfødende kan det nok være veldig ålright å få høre historien til ei som var så uheldig å ikke få til ammingen første gang. Selv er jeg gravid for første gang og håper selvsagt at jeg skal få til ammingen, men er også klar over at det kan by på problemer. Derfor synes jeg det er fint å kunne lese om begge sider av saken, sånn at jeg kan være mest mulig forberedt (om man kan være det da..) når den tid kommer. Jeg synes det er fantastisk sporty gjort av deg å stille opp på noe sånt!

You go girl!

Skrevet

haha, unnskyld. Jeg mente ikke å slenge skit om alle damer som ikke får det til. Har bare tenkt så mye på det nå at jeg føler meg akkurat like dust nå som når jeg innså at det bare var å pakke inn puppen og gå til innkjøp av flasker. De er sikkert proffe og jeg har aldri lest noen artikkel der hvor intervjuobjektet har framstått talentløs...Tar meg sammen nå!

Skrevet

Hei!

Det går så bra så! Jeg er frilansjournalist selv, og laget en artikkel om forventninger versus virkeligheten av å få barn. Den ene av de jeg intervjuet hadde hatt problemer med ammingen og det stod en del rundt det. I ettertid fikk hun mye takk av andre som hadde lest det for å ha tatt opp temaet. Det er veldig press rundt det med amming, og det er viktig at vi ikke føler at vi er mislykkede hvis det ikke går. Kjempebra at du vil snakke om det, jeg er helt sikker på at det sitter kvinner der ute som vil føle forståelse og støtte som er i samme situasjon.

Lykke til videre!

Skrevet

Syntes det hørtes fryktelig spennende ut. Skal lese artikkelen jeg, uansett om det "ikke ser ut hos deg" :)

Lykke til.

Skrevet

Det går sikkert kjempebra. Du får nok en del ledende spm, så da er det bare å svare i vei. Og bildet blir sikkert ikke så stort at hele stua eller kjøkkenet blir med. Du kan selv foreslå hvor bildet skal taes.

Og ps: Du kan høre om du kan få lese artikkelen på forhånd. Det er alltid greit, og da kan du evt. rette litt på dine sitater.

Og selv tenker jeg med gru på amminga ved første svangerskap. Fikk sopp og åpent sår på puppen, og da ble det flasker. Så er litt spent nå med andremann, men siden jeg har erfaringen så skal jeg ihvertfall gi amminga en sjanse.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...