ifel Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Er det flere her med IKM rundt den 20januar? Jeg har hatt rimelig stabil suklus den siste tiden, og har IKM nå på søndag. Vi er i 8 pp, og håper selvfølgelig at alt har klaffet denne mnd. Er litt lei av å bli skuffet gang på gang. Har sluttet å kjenne etter symptomer, for de bare lurer meg. Men har en annen følelse i kroppen denne gangen, og har derfor kjent litt etter symptomer alikevel. - kjenner stikkinger i underlivet (har kjent det et par dager) - har ikke sånne mens murringer som jeg pleier å ha i flere dager før mensen- - stikkinger i brystene ( kommer av og til) - Treg mage Krysser fingrene jeg.
tullemor79 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Tror jeg har IKM rundt den 20 også, har fått lengre syklus etter at jeg slutta på pilla dessverre... men tror det er rundt da! Har gitt opp å kjenne etter symptomer jeg også, orker ikke flere skuffelser. Er på dag 28 i syklusen idag... Kan ikke unngå å kjenne ømme bryster for jeg orker nesten ikke gå med BH, men utenom det orker jeg ikke kjenne etter. Får sikkert TR søndag eller mandag... Da er det over i 8pp
kaffeplante Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 på tråden ikm uke 4 som jeg har starta er det mange som har ikm fra den datoen og ut uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå