Plutseliten :) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Etter dagevis med øseregn,grått og glatt... skinner sola fra knallblå himmel idag. Det er så deilig og gir masse energi. Så nå skal vi kle på oss og gå lang tur i vogna Vi trenger begge å lufte oss og røre på oss litt.Og ikke minst få litt lys.Det er viktig det i denne mørketiden. Og fuglene tror det er vår,for her synger svarttrosten så det gir gjenklang i husveggen. Nesten litt påskestemning ) Ha en flott dag alle sammen,så snakkes vi plutselig Klemmer fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Så deilig da! Kan tenke meg det er nydelig for dere med sol og blå himmel ja:-) Her har jeg ikke giddet se ut av vinduet ennå, for jeg er ikke i form, og skal holde meg helt i ro sier doktormannen, så da gjør jeg vel det da............ Det er litt skremmende at fuglene er like forvirret som vi, det er da man skjønner at naturen har begynt å tulle for alvor! Ha en strålende solskinnsdag!
frøydis m/ 4 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Vi har også fått et snev av godvær idag! Igår var vi rett og slett innestengt av flommen. Gubben fikk henta ungene hjem fra skolen med traktor for det gikk ikke an å komme over med bil.. Men idag har vannet sunket og jeg og lille vennen har vært på trilletur. Det var deilig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå