gulda Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er en utålmodig person, og merker veldig hvordan rastløsheten infiltrerer hver bit av kropen nå! Enda 6 dager til termin, så begynner nesten grine ved tanken på å gå enda tre uker hvis det blir såpass over tiden. he he. Har det egentlig greit, og dagene går relativt fort, men det kribler etter å komme i gang, altså -og så er det jo ikke noe annet jeg kan gjøre med det enn å vente egentlig! Frustrerende!!! hater å vente!!! ) Flere som vil blåse ut litt sammen med meg!
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja takk, jeg er en uke over nå og er kjempefrustrert. Hver time føles som en dag nesten. Prøver å kjenne etter tegn p at noe skjer, men siden jeg er førstegangs så har jeg liksom ikke noe refreranseramme...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Går rundt og venter og venter Er enda 8 dager til termin, men sist fikk jeg 13 dager før og så har jeg så vond bekkenløsning at jeg vil ha ut denne ungen. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå