mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Da har Knerten holdt det gående med å spy det meste av natten..... Så da fortsetter vel Storebror, jeg og mannen min sånn etterhvert.. Spy er liksom så gøy..... Han har spist litt potetgull til frokost, har beholdt det om enn så lenge. Krysser fingre for at vi andre slipper......In my dreams...
Plutseliten :) Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Æsj og fysj Det er så ekkelt og vondt mens det står på. Tror vi er skikkelige heldige,for alle 6 har sluppet unna alt som går i hele vinter....banker hardt i bordet God bedring med Knerten,og krysser fingre for at dere andre slipper unna. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Uff da! Stakkars dere, er jo ikke så lenge siden dere hadde akkurat det samme.... Synes det er fryktelig mye sykdom, virus og dritt i luften denne høsten og vinteren! Kan ikke huske sist det var så mye sykdom jeg............. GOD BEDRING til Knerten, så krysser vi fingrene for at dere andre slipper unna på mirakuløst vis! DRIKK COLA!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Tror det var i beg. av november.. Har vært litt mer sykdom enn jeg synes er ok i hvertfall. Cola må kjøpes inn, får høre om mannen min kan stikke fra jobben. Tar ikke med en spysyk liten kar i bilen :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Cola tar jo knekken på det meste og drikkes alltid fritt her når andre ligger og spyr!!! Og i sydlige strøk, da får faktisk alle beskjed av meg om å drikke cola hver dag;-) Og aldri har vi hatt noe som helst magetrøbbel der........
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 stakkars folk.... mne hvor kommer all denne spyinga fra... jeg syns folk har spydd her innekontinuerlig fra august og til nå jeg.... jge vedder på at det er klima det også. Når det ikke blir kaldt nok, så lever bassiluskene og koser seg og hopper fra menneske til menneske... jeg syns det er dritskummelt og ekkelt og alt..... God bedring, så får vi håpe det er siste runde på ei stund!
frøydis m/ 4 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 God bedring! Håper resten av familien slipper unna denne gangen. Det skjer det også av og til :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Sender ennå en GOD BEDRING klem din vei og håper du slipper unna med å tørke opp etter de andre!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå