AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei alle, jeg er i dag på 12 dpo, og har de siste dagene fått svake streker på de strimmeltestene. I går og i dag har det kommet fram en svaaaak strek etter de fem minuttene man skal vente, og så har den blitt sterkere i ettertid. Jeg er ganske sikker på at det ikke er skyggestreker, for de er rosa, ikke grå. Er det noen andre som har opplevd dette før IKM og faktisk vært gravide? Eller motsatt? Synes jeg har lest så mye om at folk ikke har vært gravide selv om de fikk disse svake strekene. Forrige syklus var testene blendahvite, og forble blendavhvite hele tiden etter de var kasta (huff, ja jeg sjekka innimellom...) - så det forvirrer meg litt. Samtidig advare produsenten veldig om å tyde resultater som er kommet opp etter mer enn fem minutt..... De blir bare så veldig positive etter de fem minuttene.... Blir glad for innspill:)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 jeg har opplevd d... du er nok gravid.. jeg testa en gang 6 dager før ikm og da kom d en strek og jeg var gravid... gratulerer så masse:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke erfaring med strimler, men sies at en strek er en strek.....:-) Ellers er jeg også på 12dpo og får blendahvit med billigstav......
AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Ja sist jeg var 12 dpo og ikke gravid, ble alt blendahvitt.... Derfor er jo håpet der nå. Synes bare mange klager over å ha fått falsk positiv med strimlene. Men man vet jo ikke HVOR mye strek de ser, noen ser jo nesten det de vil se. En skyggestrek kommer nesten alltid frem i rett lys og vinkel, for fukt vil lage en slags strek uansett. Men min er rosa=)
*tornerose* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk svaaaaaak strek da jeg ventet nr. 2. Skulle egentlig kaste den, men tok den oppi lyset og kunne skimte en strek :-) Jeg tror nok du er gravid og sier GRATULERER :-) Men jeg forstår jo at du er skeptisk og ikke klarer å sette jubelen løs enda. Ta en CB-digital så får du i alle fall et klart svar :-) Lykke til!!!!!
AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Iiiik...kan jo ikke unngå å være spent. Vil bare at det skal være kveld, så jeg kan sove meg til en ny dag! Skal springe til apoteket å kjøpe meg en CB jeg, av den typen som kan gi svar inntil 3 dager før IKM! Så da vil morgendagen vise om alle disse supersvake strekene virkelig var positive!!
jåsjenta Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Billigtestene er like bra som andre tester. Du kan få falsk negativ, men ikke falsk positiv. At folk kanskje tror det er vel en mulighet for at de har mistet ganske tidlig (når mensen er forventet). Jeg bruker bare av de billigtestene, og de har bestandig stemt på meg- både når de har vært positiv og negativ. Såååe...gratulerer..du har nok en liten spire i magen:)
AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2008 Iiiiih:) Jeg holder igjen jubelen til i morgen! Da er det nøyaktig to mndr siden MA og utskraping, så det ville nesten vært for godt til å være sant at jeg allerede er gravid igjen.... Om jeg ikke er det skal jeg aldri mer teste før IKM...!
kattungen Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Har akkurat samme situasjon som deg, MA m utskrapning for 2mnd siden og svaaaak strek 2 dager på rad med billigtest. Skal ta CB i mrg for å se om det virkelig er noe på gang. Har iKM i dag eller i mrg.
AlleGodeTingErTo Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2008 Så spennende da kattungen!!! Kommer strekene dine opp innen fem minutter? Testen jeg tok i morges, som ble svaaaakt positiv etter fem minutter, er kjempesterk nå, men resultatet skal jo ikke leses av lengre..... Blir utrolig spennende å se om vi begge er beviser på at en svak strek også er en strek:) I morgen blir det CB med blått kryss:)
kattungen Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Tok CB i dag, og jeg ER gravid. Sterkt kryss:) Du r sikkert gravid også. Billigtestene: Kom ikke strek opp før 3-4 min, men det er 2 dager siden jeg testet med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå