kariuss Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hallo! ny her inne, har en nydelig baby på 12 dager, sliter om nettene med amming, han er bare urolig, tror ikke jeg har nok melk så gir MM ved siden av. Helsesøster sa jeg skulle amme max 20 min på hvert bryst og evt gi erstatning hvis han var mer sulten. Er det noen som har vært i samme situasjon?har så inderlig lyst til å bare amme etterhvert, er det mulig at jeg får mer melk etterhvert? Takker for alle svar
Lille Bo Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg hadde det som deg etter at vi kom hjem fra sykehuset. Jeg ammet 20-30 min på hvert bryst og når lille Snuppa fortsatt var sulten ga jeg eller min samboer MME med kopp eller flaske. Etterhvert fikk jeg mer melk og fullammet etter noen uker. Så lenge du gir bryst når barnet er sultent vil dette stimulere produksjonen.
kariuss Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 å så bra inatt var han urolig hele natta så sov vel ingenting mer eller mindre tror jeg, men tror han hadde luft i magen stakkar. Håper virkelig det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå