smakk Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet kun om brudespesialisten og brudesenteret i Haugesgt (nedenfor Torget Vest). Noen som vet om noen andre butikker? Skal ha kjole til voksen brud som ikke ønsker en "typisk" brudekjole, så vanlig selskapstøy er like interessant. Noen som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det ligger en kjolebutikk i det som engang het Byhaven på Strømsø. Ved siden av Palmen Pub. Der ar jeg kjøpt min kjole. Det ser kanskje litt "tacky" ut utenfra men de er knallflinke, syr inn, opp, ut, ned osv osv. De er også veldig flinke til å finne det man leter etter. (det er flere tusen kjoler der) De har også ekstr små og ekstra store størrelser. Mesteparten av kjolene er håndsydd men har ytterst sjelden prislapp på over 4000:) Veldog veldig fornøyd og anbefaler dem gladelig til hvemsomhelst. Kjøpt to andre selskpskjoler der også!
smakk Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Oj, tusen takk for supertips! Da skal vi jammen sjekke ut den etterpå. Hadde glemt den jeg, har aldri vært der inne. Ble vel skremt vekk av de fantastiske kjolene de velger å ha i utstillingsvinduet hehe ;o)
♥2 små gull♥ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 De har veldig mye fint på Tina Ritzi, finner ikke adressen deres i Drammen, de har butikk i Oslo og. Men jeg har vært på den i Drammen, der var det mange, MANGE, brudekjoler og selskapskjoler, både til store og små, barn og voksen. Er ikke kjent i Drammen, men kan forklare så godt jeg kan... Det er på den siden av drammen som er lengst unna Asker, altså over broen. Den lå rett over veien for en Kiwi butikk, jeg parkerte på Kiwi. Ble du noe klokere av det?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Det ER Tina Ritzi;) Bare husket ikke hva den het:p
♥2 små gull♥ Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Aha.. da tenkte vi likt Er mange fine kjoler der, til en ikke så alt for gal pris Det er flere brudebutikker i Drammen, bl.a. disse: http://www.brudesenteret.no/ http://www.annabee-brudespesialisten.no/
suseduse Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 tror det ligger en på åssiden og, like etter rundkjøringa etter tunnelen, men har bare kjørt forbi.. takk for tips om tina ritzie, skal jaggu ta meg dit en tur, trodde ikke de var så billige
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Også så mye lekkert de har, jeg holdt på å dette ut av stråsofaen jeg;) (ja for de har faktisk sånn god gammeldags stråsofa for de som venter:p haha) Matchende sko, vesker og juggel har de også!
aylin82 Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 hei jeg selger kjoler jeg se link http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12338856&sid=xz5cbaYG0Ax931600&WT.svl=Link bor i drammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå