Gå til innhold

Jeg vet vel egentlig at alt er ok, men.... (blødning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på do med nr 2 (unnskyld ekle detaljer), og da kom det en del ferskt blod på papiret etterpå. Når jeg da tørker meg igjen er det ikke noe.. Det er andre gangen jeg har opplevd det, første gangen var 4.januar.. Da dro jeg på privat UL, og alt var i orden.

Noen andre som har hatt det samme og alt er vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden vi er inne på detajler, var det bak det kom blod siden du hadde gjort nr 2? Jeg har hadde flere hemorider sist sv.skap, noen av disse var innvendige, og kunne sprekke når jeg gjorde nr 2, og det kom blod på papiret og av og til helt rødt vann.

Skrevet

Nope, det var foran.. Man er jo ganske hysterisk, men blir jo bekymret, hører jo om så mange det går galt for... Takk for innspill!!

Skrevet

ok... da kan jeg jo fortelle at jeg hadde det sånn med min første... hadde friske blødninger sånn som du sier, og mye brunt utflod til og fra fra uke 6 til 15. Var på to ul`er, alt var bra og de kunne ikke gi meg noe svar... men har en frisk og fin gutt! Hvor langt er du påvei? Siden du har opplevd det for halvannen uke siden og vært på ul, er nok alt bra, men skjønner veldig godt at du blir bekymret!!

Skrevet

Jeg er 10+3 idag.. Har et svangerskap bak meg, men da blødde jeg ikke en dråpe. Var på UL forrige fredag også, og da kunne han se den blødningen jeg hadde hatt, lå rett utenfor fostersekken. Men det var gått veldig tilbake fra UL bare en uke før.. Godt tegn det da. Alt så veldig bra ut, men man blir stresset av alt. Har litt ekstra stress hjemme med 14 mnd jente som skal teste grenser.. Skikkelig action altså. Hvor langt er du på vei? Hvor gammel er gutten din?

Skrevet

Jeg er 7 uker, og har hatt to sånne blødninger som deg....det jeg fikk beskjed om da jeg var til sjekk hos fødselslegen min, var at jeg hadde skjøre slimhinner som blødde lett og en livmortapp som blødde lett. Kanskje det er det samme med deg??

Skrevet

Kan det være den "resten" som har kommet...? Farlig å spekulere når man ikke har peiling egentlig. Kan du ringe han du var hos direkte og snakke med ham?

jeg er 7+3 idag tror jeg, termin 4.sept. Har to gutter, eldste blir 4 i mai og 2`en er snart 16mndr. Travelt ja, mye grensetesting her også!:) I tillegg til kranglingen mellom guttene, he he! Men veldig kjekt også! Blir to relativt tette på deg også da, tror vi har mye igjen for det når de blir større!:)

Skrevet

Ja kanskje det, det høres jo litt logisk ut siden begge gangene det har skjedd har jeg vært på do og hmmm..kremt.. presset. (kan ikke for det, det er flaut å snakke om, hvor naturlig det enn er... )

Jeg får trøste meg med den varianten der tror jeg.. Skal på UL igjen, men ikke før 8.februar.. LEEEEENGE til...

Tusen takk for oppmuntring

Skrevet

Tja, det kan vel kanskje være det, men sånn det virket på ham, så kom blødningen til å være borte til neste gang jeg kom dit.. Men det er jo strengt tatt ikke noe de kan gjøre uansett, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet tenker jeg..

Oj, du har nok å henge fingrene dine i du da..

Ja blir vel 21 mnd mellom mine, så det blir nok tøft en liten stund, men etterhvert kommer det nok til å bli supert for dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...