4-søte-små Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Begynte å spy natt til igår, og har hatt et møkkadøgn! Skulle egentlig vært på jobb nå, men hadde ikke sjans til å fungere. Slutta jo og spy igår, men blir jo så tappa for krefter. I tillegg er jeg trøtt og kvalm pga graviditeten. Greia er at jeg er i et skiftyrke, og hun som skal på jobb ikveld, måtte trø til på dagvakt også fordi vi er en i manko i utg.pkt idag... sa jeg skulle ringe iløpet av dagen, at jeg kanskje kunne ta kveldsvakta... er jo noen timer til, men.. kommer da til å være aleine på jobb ikveld, og nå ser det håpløst ut mtp å springe rundt å lage mat til 50mann. Bare det å skulle stå i matlukta...! Off, bare noen tanker som sviver her.. vet jo at det ikke nytter å gå hvis jeg er dårlig, men får denne dumme dårlige samvittigheten da... og så gruer jeg meg veldig til å ringe å si det, hvis hun har innstilt seg på at jeg gjerne kommer ikveld...
4-søte-små Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2008 og sånn er det å være jente og tenke fjollete. nå ringte hun og spurte om jeg ville hun skulle gå ikveld, det var ingen problem for henne. så nå kan jeg slappe av og konsentrere meg om å bli helt bra!
Miss Misantrop Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Saa flott at det ordnet seg. Haaper du foler deg bedre og at du faar en sykmelding om du fortsatt er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå