Babyfacepsycho Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Vi skal ha bursdag feiring med barsel gruppa imorgen. Er to gutter og to jenter. Så alle skal da ha med en gave som passer både til gutt og jente, så får alle en gave. Men hva skal jeg finne på for noe? Har ikke peiling. Ikke for dyrt, men heller ikke for billig. Noe fint som blir satt pris på hvertfall. Men hva?
Babyfacepsycho Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2008 Glemte og skrive at dem blir 1 år.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Ett søtt pledd fra h&m i beige?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ett søtt pledd fra h&m i beige?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 hvor gamle er de? hvis de blir et år, så ville jeg kjøpt stableklosser, eller noe til å putte inni former! Når de er så små så finnes det vel egentlig ikke gutte og jenteleker:o)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Åssen i allverden kom innlegget mitt to ganger,jaja.. de blir ett år ja, nei da funker vell ikke pledd... hm... en pakke med geomag?
Himmel og hav Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Bankebrett tromme en fin ball billedbok med tykke sider om dyr ullsokker matboks (kanskje noen skal begynne i barnehagen snart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå