Nerama Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hei! nå har jeg nettopp gått inn i 6pp.... å skjønner ingenting av de forbanna syklusene mine.. de er så ustabile, så sliter med å finne el... det har variert fra 30dgr-32dgr-36dgr å nå plutselig 29dgr... hva skjer? har bestilt el-strimler fra billigtester å akter å teste hver dag denne perioden for å finne el.. flere som sliter med samme problem? jeg gikk på p-ring før jeg slutta med prevansjon... hadde vel brukt det ca 1 1/2-2 år.... vil ha bebis snart....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hei. sliter med akkurat det samme problemet som deg. Har skikkelig ustabil sykluser. Har også kjøpt på billigtester. Men i de siste mnd så har jeg merket når EL ¨komme. Merker du det,eller?
Nerama Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 takk for svar... nei, har ikke merket el.. prøver å se etter tegn i utflod ovs.. men er nok ikke god nok på å tyde det... har hvertfall ikke funnet noe el.slim.... hvordan merker du el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå