Gå til innhold

Sokker, hvor kjøper dere det til dere selv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper ulike steder, men synes jeg får så mye lo mellom tærne og de mister fort fargen! UFRESHt assa!

Og dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøper vel alle steder. men har kjøpt flest på kiwi faktisk. first price. 24 kr for 3 par. gidder ikke å kjøpe så dyre sokker. de forsvinner jo bare likevel

Skrevet

Hehe:) Ja hva skjer med tørketrommelen. Det forsvinner alltid en sokk der??!!

Skrevet

På matbutikken eller HM.

Blir vel bare lo av tennissokker?

Skrevet

ja og ikke bare i tørketrommelen... fra vaskemaskin til tørketrommel, og ikke minst i skittentøyskurven.. der er de veldig flinke til å stikke av fra.får skaffe meg hengelås på skittentøyskurven tenker jeg

Skrevet

Hvordan vet du at de forsvinner i tørketrommelen? Må jo ha sett over sokkeparene før du tørker dem da? Jeg kjøper sokker på matvarebutikken de strikkløse fra Pierre Robert, men de loer masse de også...

Skrevet

Liker godt de 5-pkn de har på H&M - veldig gode og ikke for stram strikk:o)

Skrevet

i sommer kjøpte jeg en 7pkn!!! med sånne lave sokker fra h&m. og vet du hvor mange jeg har igjen nå? 1 sokk. helt utrolig at det går an

Skrevet

Tips (til de som allerede ikke gjør det): legg sammen sokkene før de kastes i skittentøyskurven - ta de fra hverandre når du hiver de i vaskemaskinen. Har enda ikke mistet et eneste sokk, jeg;o)

Skrevet

Hehe, nå må jeg flire, får jeg var i går og kjøpte nye, da de bare forsvinner. Har kjøpt 18 par med sokker i det siste,men har kanskje 4 par igjen, helt utrolig.. også kan jeg ikke ha svarte lenger, for de stikker bare gubben av med, kjøpte 6 nye par i går i gråtoner. Jeg kjøper på H&M, men de mister fort farge og fasong.

Skrevet

Jeg mister aldri sokker. Sjekker at det er to av hver før jeg kaster sokkene til vask. Mystisk at så mange mister sokker....

Kjøper forøvrig sokker på matbutikken eller hm. Ulsokker kjøper jeg på europris. Kjempegode sokker, og myye rimeligere enn ulvang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...