*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hva driver dere med jenter? Er jo helt stille her igjen. Noe nytt må det vel være??
LadyLuck & Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 er her jeg!!! Var veldig stille i dag.. kanskje alle sover lege? (heldiggriser)
*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Da er de heldige ja, hvordan har du det i dag da?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 JEG ER HER! Skal snart gå, da, skal på sykehuset på vektkontroll og sjekk av mulig tidlig åpning, pluss undersøkelse av leie. Veldig spent på det! Alt vel med dere??
*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Ja her er det ingen endring sitter bare å venter forstatt he he
LadyLuck & Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 litt trøtt siden jeg har vært våken med guttunge siden halv syv. Men han skal snart hvile (i elleve tiden) og etter detskal pappaen ha ham, og jeg skal SOVE!!!!! Elers i ok form
Labambie Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Skal på kontroll på sykehuset etterpå,sjekke om det er svangerskapsforgiftning osv.. Jeg krysser fingrene for at jeg kanskje slipper bli lagt inn!!!! Hater det! Ellers bare slapper jeg av med kald gryterett fra i går og Ally Mcbeal på tv.. Håper dere koser dere jenter! Skulle gjerne krøpet ned i dyna og sovet litt til...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Holder sofaen jeg også, inntil videre. Men jeg ser opptak av jordmødrene, da. Blir fortsatt rørt til tårer når jeg ser de små bli født!
*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2008 Det er jo bra med mye hvile,så pass på å ta alle mulighetene til det. hvordan er formen ellers?
LadyLuck & Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 lambine- huff, høres ikke godt ut. vet hvordan du har det, hadde lett sv.forg med nummer en, og forhøyet protein og blodtrykk nå, men heldig vis under grensen enda. Ikke noe gøy å evt bli lagt inn, men om de bestemmer seg for det, så er det jo bare fordi det er det beste for deg og den lille
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Formen min er helt grei. Har masse kynnere hele tiden nå, men funker OK alikevel. Løper ikke akkurat maraton, men føler at jeg får gjort det meste jeg har lyst til. Akkurat nå er det faktisk babystuff (stor overraskelse!!!!). Elsker å gå gjennom klær, rom, seng, vugge osv.. Men veldig digg å ligge på sofaen og bare kjenne at magen lever også!
*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2008 Det er jo dette som er herlig ja det blir jo sikkelig kos det, godt det går bra med deg da.
gulda Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Er på plass! Klar for en ny dag med venting ) Har ingen andre planer enn p få gjort litt rent. Tenkte jeg skulle ut å gå, for så sola, men synes det blir grått nå! Trenger litt sol!!! Så får jeg se hva bekkenet tillater, men blir garantert mange besøk her inne i løpet av dagen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå