MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Her er det ca 4 lurer hver dag, korte... Mellom 30-45min. Dere som har barn som sover flere timer i strekk: HELDIGGRISER!!!!!! Nå har han faktisk sovet i 1 1/2 time for en gangs skyld JIPPI!!!!!! Herregud for en annen hverdag! Jeg har spist / dusjet / redd opp sengen / vasket klær / vært ute med søpla / sittet på nettet / tatt noen tlf!! HERREGUD SÅ DEILIG!!! Bare et lite blaff av dere heldiggrisers liv... sukk!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Men hvor gammel er han da? det er slett ikke uvanlig at babyer på under 6-8mnd sover så oppstykket og lite, både eldste og minste min har sovet mange, men korte lurer når de var (er) små, men dette går seg jo som regel til etterhvert da :-) De fleste babyer på 10-12 mnd f.eks sover en lang lur i løpet av dagen, evt to lurer. Og jeg er helt enig med deg,det er myyyye deiligere med lange lurer og få enn korte og mange!
ana baroma Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 ca 4-5 ganger á 15-20 min. Så jeg er ekstremt effektiv med det jeg må gjøre når hun sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå