Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag kom selvfølgelig tr akkurat til tida.da glir vi inn i 6.pp.at det skulle være så vanskelig å bli gravid hadde vi ikke regna med.det som er så irriterende er at svake streker på billigtester fikk meg til å tro litt at kanskje det hadde klaffa.men,men.sånn er det bare.trist,men det er bare til å stå på videre.ikke noe annet enn kan gjøre.en dag er vi heldige og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

årh..så kjedelig! Men greit å få tr på tiden også da,sånn at ikke syklusen blir ødelagt og alt det der.

Det klaffer nok snart for dere,som regel når en minst aner det =)) Lykke til videre! Du får satse på en oktober baby! =)

Skrevet

Hadde svar strek på billigtester jeg og, me så kom TR flere dager før jeg hadde forvanta det...og det har vært en veldig stor blødning! Kan jo være det var noe som nesten ble, så ble det ikke likevel. Uansett, prøver å ikke tenke på det...bedre ikke å vite synes jeg.

Neste gang skal jeg ikke teste før ikm dagen, samme hvor grusomt det er å vente og vente.

Lykke til videre, håper det sitter nå på den 6. pp:D

Skrevet

Ånei, synd å høre!! Også for min egen del...... (au au) Jeg får nemlig svake tester på billigstrimler her nå, to-tre dager på rad. Innen fem minutt er de veldig svake, men så blir de mye sterkere etter noen timer. Hvor tydelig var dine streker? Mine er svakt rosa, og litt tydeligere enn skyggestreker....

Tror jeg skal være iskaldt inntil jeg får testa med CB på IKM som er lørdag....

Skrevet

takk for støtte!så snille dere er!ikke noe vitsi å tenke så mye over det,nei.er ikke alltid enn blir klokere av det.opp med hodet og vær blid og fornøyd,sier jeg til meg selv!i marra skal jeg se på brudekjole,så jeg har mye framover å glede meg over!må prøve å ikke glemme alt annet oppi denne babylagingen.

Skrevet

tror ikke du har noe å bekymre deg for.for mine streker var bare skyggestreker.utrolig svake og ingen farge på de.måtte se skikkelig nøye etter for å se de.og de ble aldri sterkere etter som tida gikk heller.du er nok gravid:)det tror jeg helt sikkert!!lykke til med videre testing!

Skrevet

det ser ut til at jeg følger deg over i 6 pp.. har ikm lørdag. var dum å tok en CB dig. i dag. den var seff neg.

Skrevet

Uff kjipt når TR kommer, men d er bare å stå på videre (ikke annet å gjøre). Lykke til i 6pp :-) trøsteklem fra mg :-)

Skrevet

ånei.så leit da!men det er ennå håp for deg,vet du.kan jo hende du er en av de som må teste litt senere.

jeg begynner å bli litt sliten av denne prøvinga uten resultater,jeg.åssen tar du det?

og til lillemy,takk for trøsteklem!godt å dere snille damer rundt seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...